Advertenties

De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

Koentje

Rogier

haha Dirk moet je auto wel eerst rijden :D

Dirk Kuipers

Ik heb nog een megane!! :) Een heeeuuule mooie megane classic uit 1998! :) Met een paar deukjes erin!
Ga ik gewoon over die motorkap hangen, wie weet worden het leuke plaatjes! :)

Enne, een classic met megane vlaggen zie je hier (jammer genoeg) ook te weinig.. Dus mooi promotiemateriaal! :p

Rogier

hahahaha :D dat wil ik wel eens zien :P

Roy (Coup a One)

Hoe wil je als Megane Club opvallen als het gaat om en bij de veiligheid, zat te denken aan reflexie-veiligheidsvestjes met tevens het logo in relexie op de hesjes (voor/achterzijde) ;) Kan het iets zijn of is er geen interesse voor :? _o_

Rogier

Ik vindt het best een leuk idee Roy, weet alleen niet of het toegestaan is om logo's in reflectie te doen aangezien hier denk ook wel richtlijnen voor zijn.

Dennis Postma

Daar heeft Rogier gelijk in. Dat weet ik toevallig via het werk waar je nog wel eens wat hoort mbt op veiligheids kleding. Over het algemeen is het niet zomaar een vel gekleurd vestje met een paar reflexi banen er op maar is er echt over nagedacht hoe groot deze banen moeten zijn en hoe ze aangebracht moeten zijn. Ik denk niet dat je zomaar een reflekterend logo er op mag zetten om een goed gekeurd vestje te hebben.

Dennis Postma

Maar even los van dit idee.

In dit topic zijn het elke keer alleen maar ideeën voor clubartikelen.
Is er nou niemand die eens een ander idee heeft, voor bijvoorbeeld de website, het werven van nieuwe leden of iets om meer leden naar de meetings toe te krijgen. Of misschien loop je wel met heel iets anders in je hoofd. Maak het bespreekbaar, daar is dit topic voor.

Het nadeel van artikelen is vaak dat je aan een minimale afname zit die we vaak bij lange na niet halen waardoor je met spullen blijft zitten.

Albert001

Deel eens wat flyers uit op de meeting zodat iedereen die mee kan nemen om onder de wisser te doen als ze een megane tegen komen zoals voorheen is gedaan.
Ik kom er genoeg tegen tijdens me werk aangezien ik door heel Limburg rij.

Misschien worden die Limburgers dan ook eens wakker van he das leuk aanmelden.
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Dennis Postma

Er zijn flyers. Als je wilt kun je een stapeltje thuis gestuurd krijgen of meenemen tijdens een van de meetings (bijvoorbeeld aanstaande zondag tijdens de rtc openingsmeeting).

Albert001

Is goed geef ze volgende week maar mee.
Voor me werk heb ik al zeker 6 adressen waar ik stop en een megane voor de deur staat waarvan 4 cabrio's
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Dennis Postma

We zullen de flyers mee nemen.

Rohald

Weet niet of het mogelijk is binnen het pakket: maar is het niet een leuk idee om een kaart van de Benelux te plaatsen waarin je kan zien waar iedereen vandaan komt?
Is altijd makkelijk om mensen direct te contacten ivm regiomeetings of clubmeetings (om op een gezamenlijke plek af te spreken om op te rijden) bijvoorbeeld.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Karin

Een leuk en handig idee.

Stony (Robert)

Volgens mij bestond er al zoiets op google maps heb ik volgens mij eens gezien.. :) weet alleen niet meer waar het stond  :huh:
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev