Advertenties


10 Jarig Jubileum 2 en 3 April 2011 FOTO'S VANAF PAGINA 20 !!!

Gestart door Colin, 3 maart 2011, 08:10:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

loten zitten al in mn tas enne robin ik doe nu eens niet krentebollen hoor  :D

Roy (Coup a One)


Robin

Ik doe ook geen krentenbollen beccie :) Volgende week wel in Nijkerk?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

s-portfahrer (Michel)

#198
voorspelling voor het weer ziet er erg lekker uit voor deze zaterdag!
ik zie net pas in de openingspost dat het spektakel officieel om 3 uur begint,
ik weet niet of het mogelijk is maar ik denk dat wij eerder (2 uur, half 3) op de bestemming zijn ivm een gepland motortochtje, wij doen de meeting tussendoor aan en rijden vervolgens bijtijds weer terug ivm een reeds gevuld avondprogramma :)

hopelijk zien we elkaar toch nog daar, zou leuk zijn om wat oude gezichten weer te zien sinds lange tijd!
mochten we elkaar onverhoopt mislopen, have fun en dan zeker tot een volgende keer  !-!

Rebecca Fontijn

ja volgende week wel krentebollen robin hahahaha

Dennis Postma

@Michel. Met het bestuur proberen wij er ook rond 2en te zijn om wat voorbereidingen te treffen. Dus het is geen enkel probleem als je er wat eerder bent.


Rogier

voor de mensen die morgen over de a1 moeten, er is dit hele weekend onderhoud aan het wegdek, dus houd rekening met vertragingen ;)

van amsterdam na amersfoort. misschien ook de tegen overgestelde richting ;)

ericmd

#203
Voor mensen die inderdaad uit die richting komen kunnen het beste A27 afslag Utrecht Noord en dan de ring volgen tot en met de A2 om vervolgens vanaf het zuiden aan te rijden, dus richting amsterdam. Vinkeveen is dan de tweede afslag.

of als je van verder op de A1 komt . bij Amersfoort de A28 op om vervolgens A27 ( richting h'sum) en dan ring noord bij Utrecht, zie verder hierboven
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Rebecca Fontijn

A1 hmzzzz geen verstand van maar ga wel leker gezellig binnen door het wordt toch mooi weer  !-!

Edwin Postma

wij komen vanaf t harde. dus via amersfoort. l-
Truckertje

ericmd

2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Edwin Postma

of bij soest binnendoor denk ik?
heb net even de auto gewassen en uitgezogen.
kwam wel weer plekjes tegen die ik niet ken >:( ;(
Truckertje

Nicole

Ik heb hem ook even gewassen en uitgezogen, poetsen had ik geen tijd voor helaas.
Alleen jammer dat de velgen bij de vorige eigenaar niet bij zijn gehouden, krijg ze helaas niet netter, het is er helemaal ingetrokken..
En de tank zit vol, dus we hoeven morgen niets meer te doen voor vertrek !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stony (Robert)

Net ook ff gewassen!  !-! helaas ook hier steeds meer plekjes waar blanke lak loslaat, en motorkap de gewone lak zelfs al..  ;(
Heb dr iig zin in! :P
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev