Advertenties


Klets maar raak DEEL 137

Gestart door Stefan, 2 maart 2011, 20:38:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

morgen wordt het weer nog mooier rebecca :)

Rebecca Fontijn

ik weet het rogier maar baal er gewoon van ken er ook niks aan doen

Nicole

Ik had een vraagje Y Sorry als het niet mag! :P
Zouden jullie allemaal op onze hond willen stemmen?
Email adres is wel nodig, daar moet je je stem bevestigen :)

http://buurthondvanhetjaar.nl/2011/honden/Joep-de-Labrador-retriever-uit-Midwolda-586/
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

nou bolide staat weer voor de deur methet dak, open uiteraard, de garage heeft niet kunnen vinden waarom ze af en toe stststottert  :q

Stefan

Nou, dat schiet in ieder geval lekker op........... 8)7
geef mij ook zo'n garage :x l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

het rare is ook dat ie niet continu stottert maar gewoon soms auto is echt binnenste buiten geweest ...kom al jaren bij die garage en ze hebben me nooi belazert dus ...

Rodney

kan iemand mij vertellen hoe ik teer van het asvalt het beste van me auto af krijg ?
hij zit helemaal onder de zwarte pitjes  :cry:

Rogier

als je na een autoshopje gaat kan je van mequiars van dat spul halen, dan haal je het er zo vanaf ;)

Rodney

okee ! ga ik dat even halen :)

Rebecca Fontijn

oke ik zal het netjes houden maar de rook komt uit mn oren .......stelletje ******** hebben vannacht mn achterraampje open gesneden
straks maar goed vast plakken ofzo en aangifte doen al zallen die gasten ook geen moer doen
ik ben echt vet over de rooie nu
mn gele trots en dan flikken ze dat .......tis te hopen dat ik niet ontdek wie het gedaan heeft ....

Stefan

ach........ het is weer zover hoor........... 8)7 :neen:
Je bent de zoveelste die dit soort ongein overkomt..
De dader(s) liggen meestal op het kerkhof zoals ze dat zeggen.. l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

ohh ik zal ook gerust niet de eerste en laatste zijn maar moest me even uiten ben gewoon zo kwaad ... >:(
heb net de verzekeing gebeld en heb 150 eigen risico en nu maar weer verder bellen voor ander raam of het maken van deze

Nicole

Citaat van: becs op  8 maart 2011, 07:55:49
oke ik zal het netjes houden maar de rook komt uit mn oren .......stelletje ******** hebben vannacht mn achterraampje open gesneden
straks maar goed vast plakken ofzo en aangifte doen al zallen die gasten ook geen moer doen
ik ben echt vet over de rooie nu
mn gele trots en dan flikken ze dat .......tis te hopen dat ik niet ontdek wie het gedaan heeft ....
Dat ze niet met hun poten van andermans auto's kunnen afblijven..
Logisch dat je zo kwaad bent, ook niemand zou aan mijn blauwe monstertje moeten komen hoor!
Verder niets mee genomen ofzo?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

nee nicole ligt niks in mn auto van waarde radio haal ik er altijd uit en zo ....
stelletje #####s mn hele kap moet vervangen worden ....nu wachten wanneer de schade-expert belt

hoorde net ook toevallig dat ik een uit duitsland in gevoerde auto heb

JWvanOmmen

Dat is echt heel erg triest, kan je de schade wel verhalen ofzo ?

Ik heb met mijn nieuwe autotje ook wat idioots meegemaakt, afgelopen vrijdag kwam er een brok ijzer onder een vrachtwagen vandaan zetten om 5 uur s'ochtends (was dus donker) waar ik achter reed. Kwam onder mijn band, kapotte band+velg 650 euro schade. Kan er niks aan doen, maar wordt waarschijnlijk wel uit eigen portefeuille lappen.

Sterkte met jouw case iig :(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev