Advertenties


Klets maar raak DEEL 137

Gestart door Stefan, 2 maart 2011, 20:38:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

oeehhh rodney de spanning stijgt wat zal je dag lang gaan duren .......heelveel plezier met je nieuwe bolide

Rodney

#61
jaa lig al 4 uur wakker :huh: 8)7

Rebecca Fontijn

arme schat maar begrijp je wel hoor ik zou het ook hebben ....ik had et met deze auto ook kon de week wel om kijken .....maar we gaan de zomer tegemoet dus je kan volop genieten en net wat rick al zei kachel aan dak open en genieten

oja rodney voor ik het vergeet ehh meeting nijkerk misschien een idee om samen op te rijden

Rodney

agja  :P naja nog een uurtje dan ik ga ik rijden !


hmm jaa dat kunnen we wel doen ! komen ik en mariska wel richting hoorn is de mac voor jou handig om daar af te spreken ?

Rebecca Fontijn

ik woon in purmerend dus volgens mij is dan dat benzine station ij zaandam ( weet ff niet hoe die heet ) makkelijker
er komen er nog 2 mee uit purmerend dus dan zouden we met zn 5en rijden

Rodney

ow ik dacht hoorn :P
ja die texaco ?

Rebecca Fontijn

is dat een texaco??? nee toc ik bedoel die op de coentunnel weg vorig jaar zijn we aan de andere kant toen ff gestopt dat was toen we uit duitsland vandaan kwamen

Rodney

ja de bp met die lekkere broodjes ;)
maar ik weet welke je bedoelt maakt niet uit wat voor pomp het :P

nou ik zou even douche en die kan op meld me vanavond wel weer ergens  o-) --

Rebecca Fontijn

nou rij voorzichtig en geniet er van ik meld me maandag weer denk ik ...... kga carnaval vieren in duitsland

Rodney

Dankje jij heel veel plezier in duitsland :grin:

Rogier

Volgens mij is Rodney lekker van de zon aan het genieten zonder en lekker aan het touren :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier


Dennis Postma

Hier ook, al duurde het wel lang voordat de mist een beetje opgetrokken was.  :0

Rogier

ik heb geen mist gezien vandaag, misschien een polder mistbankje :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev