Advertenties


Klets maar raak DEEL 137

Gestart door Stefan, 2 maart 2011, 20:38:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Koentje


Koentje

Ik wil miss mijn bureau deels met die folie beplakken en een kleur spuiten... 8)7

Colin

aha, stiekem oefenen ik heb je wel door ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Koentje

Mijn bureau zijn rechte dingen en de auto nie...;)
Maar wie weet als ik wa over houd.... 8)7

Benjamin Renon

Als de benzineprijs zo hoog blijft, dan spek ik alles flink met me Miepsubiepsie die 1:8 rijdt en dan ook nog alleen superplus tank...

Iedereen "zeurt" dat de prijs een record-hoogte heeft, maar je heb toch de keuze of de auto te pakken of een ander vervoersmiddel? Alsof de auto niet gemist kan worden?! Wat hebben we toch een luxe probleem.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

theniels

tsja het openbaar vervoer is hier in het noorden niet echt een geweldige optie bedoel waar ik woon komt in een straal van 2,5 kliometer geen bus of ander openbaar vervoer en als je dan met de bus wilt moet je 24 uur van te voren bellen l- En als ik dus met de bus naar school ga (na 3,5 kilometer gefietst te hebben) moet ik met de bus van 7 uur terwijl ik pas om 8:40 pas hoef te beginnen 8)7. Dus wat mij betreft is het openbaar vervoer in het noorden mislukt je stap in waar je niet woont en je stapt uit waar je niet moet zijn. Owja nog even ter vergelijking met de auto kan ik het in 17 minuten rijden en dan hou ik me ook nog netjes aan de regels ;)

Maar goed de mogelijkheid is er wel om met de bus te gaan --

Dennis Postma

Uhm. Sorry, maar ik ben echt afhankelijk van de auto. Een trein rijd hier pas vanaf december 2012 en de bus rijd niet altijd op de tijden wanneer ik in Zwolle moet beginnen of de dienst beeindig.

Ik blijf het altijd bijzonder vinden dat wanneer er ook maar ergens op deze wereld iets niet helemaal goed gaat dat gelijk aangegrepen wordt om de brandstofprijzen op te schroeven.  :huh:

theniels

tsja en als dat probleem dan voorbij is dat de benzineprijs niet meer omlaag kan :x :x :x

Dennis Postma


Rebecca Fontijn

ben zo gelukkig met mn fietsie  _o_ om eerlijk te zijn is de auto er nog omdat ik lid ben van een club  !-!

Benjamin Renon

Ik ben ook afhankelijk van de auto. Voor mij dus geen openbaar vervoer, omdat ik dan langer onderweg ben i.p.v. met de auto te gaan. Mij hoor je dus ook niet klagen over de hoogte van de prijzen. Ik neem het zoals het is op dit moment.
Ik "stoor" me meer aan de mensen die goed met het OV of alternatief vervoer kunnen reizen, maar dit niet doen en wel het meeste ermee bezig zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Tijd voor Biobrandstof! E32 Benzine d8 ik dat je kon tanken?
Ik vind wel dat als ze Biobrandstof maken, dat ze daar geen bos voor hoeven te kappen of Vruchtbaar grond voor gebruiken, dat "vind" ik een verkeerde manier van brandstof maken.
In Amerika hebben ze een techniek uitgevonden, dat je Benzine kan maken zonder olie er voor nodig te hebben, en nog schoon is ook.
En ze gebruikte grondstoffen waarvan de Aarde te veel van hebben en dat is het volgende: Co2, ik d8 of plankton of Alg, en een geheim middel waar van we ook tonnen van hebben.
Alleen die Amerikanen zijn weer zo gierig om alleen voor hun zelf te Produceren!  >:( >:( :cry:

Ik heb dit alles gezien op DiscoveryChannel, alleen weet ik niet of ik dit allemaal moet geloven.
Het zou mooi zijn als we via deze manier benzine kunnen maken en hopelijk de Brandstof prijzen zo ver dalen dat je geen euro's maar centen hoeft te betalen voor 5 liter benzine. ( Zoals vroegar  :police:)



Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

theniels

tsja maar vroeger was de lucht nog schoon en de s.. nog vies 8)7

matthew

@Rick
Ik ga niet mee buggyrijden helaas.Heb even andere prioriteiten.(voor het eerst sinds maart2006 dat ik een meeting mis).

@Janj
Toch mooi dat die weer een jaartje mag rijden.

@Brandstofprijzen
Dat als het ergens mis gaat dat het enorm stijgt en vervolgens niet meer kan dalen is erg appart.
Tijdens de crisis is de waarde van een olievat ook harder gedaald dan de prijs aan de pomp.

En Benjamin ik weet het met 98 is het nog eens even wat meer,tank het zelf ook.

Bio brandstof mag je zeker niet in elke auto tanken mensen,let daar dus goed op en informeer eerst goed of je auto het kan hebben ja of nee.

Tim

Ik kan op de fiets te werk (13km) maar vind het nu te fris om te fietsen ;-) dus ga lekker met de auto. Fietsen komt van de zomer wel weer.
Wat ik overigens wel leuk vind zijn de mensen die 10km omrijden om ergens te tanken omdat daar de benzine 1 of 2 cent goedkoper is. Ben je bij een tankbeurt van 40liter € 0,40 tot € 0,80 goedkoper uit terwijl je 0,8 liter (dat is 't gem. verbruik van mijn auto) benzine nodig hebt (wat dus ongeveer € 1,30 kost) :)

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev