Advertenties


Klets maar raak DEEL 137

Gestart door Stefan, 2 maart 2011, 20:38:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

JWvanOmmen

Ho excuses heb over je post van je eigen risco heen gelezen, wat een gezeik met die verzekeringen ook..

Nicole

Citaat van: becs op  8 maart 2011, 12:44:32
nee nicole ligt niks in mn auto van waarde radio haal ik er altijd uit en zo ....
Okee gelukkig.
Maar kl#te dat de hele kap vervangen moet worden.


Onze gele doet het verder erg goed tot nu toe. We hebben hem sinds gister steeds mee. Roy heeft hem gister nog even op de bug gehad, en alles ziet er goed uit.
Alleen de uitlaat zit was los.
En 1 velg moet echt weg gebracht worden. We dachten gister dat het toch wel goed zat, maar toen ik net van de winkel kwam was het bandje toch leeg. Dus hij lekt wel op de velg rand.
Alleen zat er geen krik meer in (toen we hem de eerste keer kochten al niet), dus kon ik de pechservice van het bedrijf waar Roy werkt bellen :D

Verder maakt bij mij blauwe monstertje de homokineet (schrijf ik dat zo goed? :P ) wat lawaai, dus die kan straks ook meteen vervangen worden.
Liever nu alles, dan als straks de rest klaar is en dat dan alles komt haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Tim

Gaat weer lekker met de bolides hierzo. Hopelijk kan het allemaal knap hersteld worden!

Voor de (ijs)kart liefhebbers onder ons: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13285.new#new
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rebecca Fontijn

en vandaag wederom wachten tot de schade expert belt heb vannacht wel tien x gekeken of mn auto er nog stond is toch niet normaal

Nicole

Citaat van: Tim op  8 maart 2011, 21:02:45
Gaat weer lekker met de bolides hierzo. Hopelijk kan het allemaal knap hersteld worden!
Haha ja, maar liever nu dan als de rest straks klaar is, nu alles mooi in een keer.
Net m'n laatste ritje gehad zoals hij nu is, hopelijk is alles snel klaar Y

Citaat van: becs op  9 maart 2011, 08:26:38
en vandaag wederom wachten tot de schade expert belt heb vannacht wel tien x gekeken of mn auto er nog stond is toch niet normaal
Kan ik me voorstellen, heb ook eens gehad dat m'n raam niet meer dichtwou, kon amper slapen haha, steeds kijken of hij nog naast het huis stond haha
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

balen beccie.
suc6 metde afhandeling ;)
Truckertje

Rebecca Fontijn

vrijdag komt het mannetje van de schade dinges en dan eens kijken hoe lang de afhandeling gaat duren

Rebecca Fontijn

duimen jullie voor positief resultaat morgen vanaf half negen moet mn auto bij diegene staan die em zou kunnen maken als alles mee zit

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Zal hard voor je duimen! Hopelijk wordt alles netjes opgelost en kun je weer lekker rond gaan rijden in het zonnetje.

Vandaag ook weer de Evo weggebracht en mocht niet meer verder rijden. Het is voor 90% zeker dat de brandstofpomp op zijn einde was. Voor de rest was alles oké. Geen slangetjes met scheurtjes, turbo werkte goed, wastegate actuator was ook in orde. Morgen gaan ze er een andere brandstofpomp inzetten en kan ik hopelijk weer mee naar huis toe.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Zal voor je duimen Becs.

Het zit je niet mee Ben.

Edwin Postma

duur grapje ben.
hopelijk heb je hierna meer geluk met je evo !-!
Truckertje

Benjamin Renon

Mwah, valt allemaal mee hoor. Ik wist dat een Evo duur zou zijn, maar tot nu toe valt het me nog allemaal mee. Ik zal dus ook niet op onderhoud besparen. ;)
Bij het veranderen van de brandstofpomp zou normaal gesproken de uitlaat en cardan-as eraf moeten en dan nog de tank demonteren. Zou 3/4 dag kosten. Nu wordt de achterbank gedemonteerd en gaan ze van binnenuit werken. Er zal wat geknipt gaan worden in de leidingen, maar spaart weer wat uit. Hopelijk gaat dit 2 á 3 uurtjes duren.
Mijn geluk is dat ze er genoeg ervaring mee hebben bij de diverse rally wagens die ze onderhouden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Nou Ben hoop voor je dat het dan is opgelost.

@Becs
Balen dat ze het gedaan hebben.
Echter als alleen je ruitje kapot is is deze naar mijn weten wel los te vervangen.

Rebecca Fontijn

@matthew ja klopt normaal is alleen ruitje te vervangen maar ....mijn kap blijkt te oud en i aan het vergaan  :huh: dus kreeg toch echt als advies geheel nieuwe kap

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev