Advertenties


Klets maar raak DEEL 137

Gestart door Stefan, 2 maart 2011, 20:38:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

jullie hebben dus echt niks te doen op de vroege ochtend :D

Rogier

Nou koentje dat is wel een oude telefoon hoor, wordt tijd voor een nieuwe :P
en collima mooi gezegt, dus als de belgen te kort aan belgen hebben sturen wij de limbo's wel :D

Benjamin Renon

Oppassen nu Roog!  >:(  :x >:D ;) :D
Ik weet waar je huis woont...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

:D je mag rustig langs komen hoor benjamin als je maar wel een limburgsevlaai mee brengt :P

Rebecca Fontijn

is genoeg zo stefan en robin  :P stelletje ongeregeld hahahahaha

Rodney

Ik kan niet wachte tot morgen :$ waarschijnlijk rond deze tijd sta ik op het punt om naar huis te vertrekken naar huis :grin:!!!

Rogier

gaan ze je auto ook even mooi poetsen ?

Rodney

Dat mag ik hopen van wel :p en hij heeft nog even een nieuwe distributie snaar gekregen ! Dus hij kan er voorlopig weer tegen aan. Was wel een lange week zo naar de vrijdag toe heb er helemaal een beetje slecht van geslapen :d

Rick Santbergen

Citaat van: R-zant op  3 maart 2011, 11:38:06
Ik kan niet wachte tot morgen :$ waarschijnlijk rond deze tijd sta ik op het punt om naar huis te vertrekken naar huis :grin:!!!

Zit er een windschem in?
Zo ja op de terugweg dakje open en verwarming aan. Welkom in het cabrio leven. !-!

Rodney

Nee die zit er nog niet in rick ! Helaaas ! Marriska gaat gezellig mee :) maar het dakkie gaat vast wel even open morgen. ;)

Rick Santbergen

Citaat van: R-zant op  3 maart 2011, 12:06:53
Nee die zit er nog niet in rick ! Helaaas ! Marriska gaat gezellig mee :) maar het dakkie gaat vast wel even open morgen. ;)

Dan zou ik die heel snel aanschaffen. Is een wereld van verschil.  !-!

Ben benieuwd naar de CC bij een meeting.  Y _o_

Rebecca Fontijn

@rodney hmm ik heb hier nog een windscherm liggen ie voor de megane cabrio blijkt te zijn weet alleen niet hoe je hem moet bevestigen
als je wil probern mag je em van mij zo hebben hoor ligt hier toch te niksen
heel veel plezier morgen

Rodney

Had er al naar zitte kijken op marktplaats en zit nog te wachte op reactie van iemand ;) klik je dat er zo in en uit ? Aangezien ik nog al vaak met 3 4 man in de auto zit !

Rebecca Fontijn

die ik hier heb liggen is niet het klikgedoe wat ik in mn auto heb heb echt geen idee hoe die werkt  :?

Rodney

@rebbeca

Die is voor een megane 1 neem ik aan ?

Denk niet dat die in megane cc past maar dat weet ik niet zeker ?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev