Advertenties


Klets maar raak DEEL 137

Gestart door Stefan, 2 maart 2011, 20:38:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Rogier

n-coupe veel plezier in die 350z he :), ik ken iemand die heeft onlangs een audi r8 gekocht, als ik die man zie ga ik vragen of ik een stukkie mee mag :P lijkt me echt super in zo'n ding.

en benjamin echt bale man, volgens mij had je al bijna een nieuwere evo kunnen kopen met al die repairs.

Benjamin Renon

Al die reparaties die ik nu heb, hoop ik niet meer te krijgen op hele korte termijn. Ik krijg alleen elke keer als iets gerepareerd is weer wat nieuws. Ik heb nog geen nieuwere kunnen kopen met alles wat ik tot nu toe heb uitgegeven. Mede door het lagere uurtarief wat berekend wordt. Dingen die nu ophouden zijn vastzittende bouten etc. Rest houd ik op onderhoud. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

Citaat van: Rogier op  6 maart 2011, 21:32:07
n-coupe veel plezier in die 350z he :), ik ken iemand die heeft onlangs een audi r8 gekocht, als ik die man zie ga ik vragen of ik een stukkie mee mag :P lijkt me echt super in zo'n ding.

en benjamin echt bale man, volgens mij had je al bijna een nieuwere evo kunnen kopen met al die repairs.
Dankje, gaat zeker goedkomen!

Zo'n R8 is idd ook mooi spul! Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

via via ken ik iemand die heeft een oranje gallardo. ken hem niet echt goed. is echt via via :P
Truckertje

Rogier

ja via via ken ik ook mensn met een ferrari :P (de baas van me pa had er 1) :D

Nicole

Ik ken via Roy ook nog een met een Maserati Granturismo met 405pk :P
Ook mooi speelgoed :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Ik ken via via ook nog mensen met een 600pk Nissan R35 of 400+ pk's Evo's. :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Ik ken via de televisie 3 mannen die geregeld een supercar de sporen geven.  8)7

Rebecca Fontijn

zo gister avond mn gele kind maar bij de garage gezet en nu  :)dus duimen dat het allemaal wel mee valt we shall see

Tim

doe ik ook ff mee,vriendin van me werkt een leasemaatschappij en kan regelmatig wat van de parkeerplaats meenemen (porsche gt3,Bentleys etc)eens regelen dat ik keer mee kan ;)

@benjamin,succes met  de evo!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rogier

zo kunnen we nog wel even door gaan natuurlijk :P
een maat van mij en robin heeft een subaru impreza met 409 pk's binnenkort komt er een andere turbo erop en dan gaat ie na de 470 a 480 pk's :P

Rebecca Fontijn

nou let op ..... ik ken iemand die heeft net een splinternieuwe bakfiets gekocht weet niet met hoeveel pk en turbo maar met de juiste beweging gaat ie best hard  :D

Rick Santbergen

Een maat van mij heeft een paard 8)7

Nicole

Haha voor 1pk wil dat ook wel lopen :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

kheb ook een paard maar die staat iets te ver weg nu  :?

oehhh is het gewoon giga mooi weer is mn auto nog niet klaar pffff wordt er niet vrolijk van

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev