Advertenties


Flyer actie.

Gestart door Dennis Postma, 26 februari 2011, 17:43:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin

Weer twee geflyerd, allebei in Naaldwijk





juul

De eerste Meg II geflyerd !-! _o_

Nicole

Ik ga deze week nog even een hier in Midwolda flyeren, alleen wel weer een meg I.
Ik zal binnenkort eens meg's II en III gaan zoeken. o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Geflyerd in Naaldwijk, stond naast mijn auto dus erg makkelijk



juul

en dat is de eerste Meg III  !-! !-!

Karin

Er staat hier in de buurt ook nog wel eens een witte maar die heb ik nog niet kunnen flyeren, maar blijf uitkijken haha

Colin

Citaat van: juul op 31 mei 2011, 22:19:35
en dat is de eerste Meg III  !-! !-!

We hebben er natuurlijk al een in de club he !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Karin

Dat zeker, weet niet of er eerder al een geflyerd is omdat ik nog niet zo lang bij de club ben.

Rebecca Fontijn

moest net ff snel huiswerk naar school brengen want dat was de kleine man vergeten kwam ik op de terug weg net zo een meg tegen als die van joey (III geloof ik ) ds die meteen geflyerd .... en nee geen foto had niks bij me  ;)

Dravious (Dennis)

Mijn vader is net terug van 4 dagen Frankrijk... had hem flyers mee moeten geven -.-'
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Rebecca Fontijn

ik neem ze wel mee naar frankrijk komt goed ...........mnn streven is met mn eigen auto naar frankrijk  Y

juul

Citaat van: Colin op 31 mei 2011, 22:25:11
We hebben er natuurlijk al een in de club he !-!

ja weet ik maar het gaat hier om de geflyerde !-! 8)7

Nicole

En weer een geflyerd. !-!
Stond achter mij geparkeerd toen ik terug kwam van boodschappen doen bij de AH in Winschoten rond half 5.

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

JanJ

Citaat van: Rebecca Fontijn op  1 juni 2011, 10:36:27
ik neem ze wel mee naar frankrijk komt goed ...........mnn streven is met mn eigen auto naar frankrijk  Y


Laat even weten wanneer je gaat..........dan zal ik je proberen te spotten op de A10  :q

Dennis Postma

Als het goed is is er vandaag een stapeltje flyers bij Jeremy Kop op de mat gevallen aangezien hij hier om gevraagd had. Mocht er nog iemand zijn die door zijn/haar flyers heen is..... Stuur dan even een mailtje naar dennispostma@meganeclub.nl, dan zal ik zorgen dat er een stapeltje flyers verstuurd word. Tevens zal ik de voorraad mee nemen naar de puzzeltocht volgende week.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev