Advertenties


Achterraam elektrisch

Gestart door Bjorn, 30 maart 2005, 08:13:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Keveritis

Waarom zet niemand hier online hoe je dat moet doen? Nu moet ik ook vragen of iemand mij die handleiding wil mailen  :?
Of gewoon uitleggen hoe k het plastic achterin loskrijg, zodat ik er een ander motortje in kan schroeven...

Alvast bedankt!

Jens

Reinier Goorden


MT

Mijn mailadres is in ieder geval: maenjo@chello.nl

Ook ik heb daar wel interesse in want die van ons die gaan maar een paar mm. open en dicht.

MT


pieterflikweert

#34
Zou iemand zo goed willen zijn mij deze handleiding te sturen (pieter_flikweert@hotmail.com), staat daar trouwens ook in hoe je de kunststof kap weg moet halen. Want dit is ook nog een verhaal appart.

Ps. Waarom wordt hier geen f.a.q. van gemaakt, de frequentie ligt best hoog:P

Alvast bedankt!

(Heb um reeds, danku voor de vlotte service!!!)

madmaus

Ik heb eergisteren me achterraam gefixt.

Bij mij was het dus niet het vet wat de boosdoener was. want nadat ik al het ver eruit had gehaald ben ik even gaan testen.
Maar hij bleef vastlopen als het raam helemaal open was.
Wat bleek nou, als de servo op zijn uiterste punt komt beweegt hij een klein beetje omhoog. En hier ging het fout, hij had dan geen contact meer.
Ik heb even de contactpuntjes beetje omhoog gegaan, en nu werkt hij weer perfect.

Ik had alleen een beetje moeite met die kappen los krijgen. En zeker degene waar de motor achter zit. Die kon ik maar een klein beetje buigen. Gelukkig was het net ver genoeg om met veel behendigheid me arm er tussen te krijgen.

Hulde voor de maker van de instructies!!!!!!

Michel Westenberg

Hallo allemaal,
Zelfde probleem als die andere honderd megane rijders in deze topic.
Dus vraag ik bij deze ook om een beetje hulp door middel van instructies.
Dan schijnt het toch veel eenvoudiger te zijn als ik dit zo lees.
Zou iemand ze mij willen sturen ?
mmijn mailadres is: michel-westenberg@home.nl
alvast bedankt.



Dirk Kuipers

Hoi allen,

Ik zie dat er nogsteeds vraag naar is.
Ik heb ze even online gezet. Ik weet niet of dit toegestaan is door de maker, maar dan moet hij mij maar even inlichten dat ze weer offline moeten.

Hier heb ik ze even neergezet:

http://www.dirkkuipers.nl/rotzooi/Servo_vervangen_1.doc
http://www.dirkkuipers.nl/rotzooi/Servo_vervangen_2.doc

Succes ermee!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev