Advertenties


Recirculatie unit demonteren

Gestart door Mojo, 23 februari 2011, 09:21:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mojo

Hallo allemaal,

Ook ik heb het probleem en ben gaan zoeken op het forum. Maar als je niet weet hoe het heet, moet je dus eerst een topic aanmaken... 8)7

Probleem is dus vastgesteld en oplossingen zijn aangedragen. Bij het zoeken heb ik een link gevonden, waarin het mogelijk was de how-2 te downloaden in pdf. Deze is zeer duidelijk en uitgebreid, waarin goed wordt verteld hoe het moet.

Degene die de link op 23-03-210 poste heet Hielke - met mijn dank aan hem  _o_ _o_ _o_

Deze zou ik graag met iedereen willen delen en aan dit forum willen toevoegen, zodat het zoeken / probleem oplossing sneller gaat.

Echter zie ik niet de mogelijkheid om dit in een bijlage te doen. Hoe kan ik die hier dus gaan uploaden?


Graag je reactie!

Groeten
martijn


Colin

Je hebt een link gevonden zeg je? Die kun je dan toch gewoon hier posten? Het bestuur zal dan beoordelen of de link wordt aangeboden of dat de pdf online wordt gezet.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Mojo

#2
Citaat van: colima op 23 februari 2011, 09:31:37
Je hebt een link gevonden zeg je? Die kun je dan toch gewoon hier posten? Het bestuur zal dan beoordelen of de link wordt aangeboden of dat de pdf online wordt gezet.

Ja, dat klopt!

http://www.scribd.com/full/28789298?access_key=key-1g3cnygiznmbsvohy2lx (EDIT: krijg nu een streaming error)

Echter wanneer je het document op de PC wilt hebben, moet je je eerst daar registreren, aanmelden. Voordat je dan daadwerkelijk kunt downloaden moet je ook een document selecteren van jou pc om te uploaden.

Dat wilde ik degene die na mij komen besparen. Heb het bestand gedownload in pdf zodat dit vrij te gebruiken is, zonder de bovenstaande extra handelingen. Daarbij is het makkelijker om het uit te printen en mee te nemen naar de auto, dan dat je je gehele laptop of pc er naar toe moet slepen. 8)7

Persoonlijk denk ik dat het forum hierbij gebaat is en zal niet telkens iemand moeten zijn die foto's gaat maken, plaatsen en een verhaal erbij schrijven. Heb gezien dat bij diverse topics de foto's verwijderd zijn en dan alleen de tekst overblijft.

Groeten en laat het me maar weten. PDF bestand is overigens 3,45MB groot

martijn

Mojo

Hielke is overigens ook degene die dit document heeft gemaakt, uitgewerkt, online gezet en toen de link gepost heeft.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev