Advertenties


Klets maar raak DEEL 136

Gestart door Stefan, 21 februari 2011, 11:51:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Ik vindt de matten beetje aan de prijzige kant.
Ik heb nog steeds matten die ik met een inkoop actie toen des tijd van matthew heb gekregen, die zijn perfect !-!

mooie twingo inderdaad :)

Dennis Postma


cmonsprenger

Citaat van: Benjamin Renon op 22 februari 2011, 20:18:53
Ik lees net op het Automaxx forum dat deze wide-body Mégane is gestolen.


Sorry voor zo'n late reactie op dit, maar laatste tijd druk met school etc dus niet alles meer mee kunnen lezen hier, zat nu net dit topic terug te lezen en zag dat deze gestolen is, normaal zou ik hier niet weer over begonnen zijn, maar deze megane staat bij mij om de hoek in oud-heusden. Echt een hele erge mooie, ziet er echt heel nice uit met die widebodykit, wou er nog keer foto van maken en hier posten of jullie hem kenden maar gaat dus niet meer lukken? Hij is dus echt foetsie? Die gaat ie denk ik niet meer terug zien, of naar buitenland of in onderdelen denk.. ###lig voor die jongen heeft hem een fortuin gekost bij seiko carstyling hier in ehv! schijnt echt tienduizend euro ingestoken te zijn. Echt te triest van die mensen die die jongen zn droomauto gaan stellen...zucht...

Rodney

Ik ben onder weg richting zutven en ijsel muide om die cc te bekijken en een megane 2 rs een blauwe ze staan allebij op marktplaats als je megane rs in tikt bij het zoekveld zie je ze ! Welke het word horen jullie vannavond wel :grin:

Nicole

Ben benieuwd !-!

Ik heb vanmiddag de gele megane op naam gezet !-!
Straks gaan we hem ophalen Y
Had vanmiddag niemand die mee kon om hem meteen mee te nemen haha :P

Zal zometeen ff een foto plaatsen van hoe hij nu is haha, staat er maar zielig bij!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Citaat van: R-zant op 25 februari 2011, 18:05:07
Ik ben onder weg richting zutven en ijsel muide om die cc te bekijken en een megane 2 rs een blauwe ze staan allebij op marktplaats als je megane rs in tikt bij het zoekveld zie je ze ! Welke het word horen jullie vannavond wel :grin:

Tja dan vind ik die CC toch mooier ;)
Kies die maar :P

Joey Voormolen

Ik wacht af rodney allebei mooie megane's
de CC is wel net iets unieker dankzij rs bumpers en de kleur waar ik helemaal weg van ben.
Het is in ieder geval allebei geen miskoop.
Lowered M3C GT

Koentje

Joey, waar staat jou oude coupe ook al weer?

Rodney

Whaaaaaaaaaaaaaa :grin: we hebben een nieuwe aanwinst binne de club ! Vrijdag komt ie (l)

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Citaat van: R-zant op 25 februari 2011, 21:36:10
Whaaaaaaaaaaaaaa :grin: we hebben een nieuwe aanwinst binne de club ! Vrijdag komt ie (l)

Welke is het dan geworden Rodney? :P

Nicole

Citaat van: R-zant op 25 februari 2011, 21:36:10
Whaaaaaaaaaaaaaa :grin: we hebben een nieuwe aanwinst binne de club ! Vrijdag komt ie (l)
Super! Welke is het geworden? :P

Wij hebben net de gele megane opgehaald! Radiateur is ook kapot, dus het water stroomde er meteen weer uit, dus moest hij op sleep, bleek dat de vorige eigenaar het sleepoog van roy zijn megane had weg gehaald, vanwege die dubbele uitlaat..
Dus ik maar weer naar huis (vanuit een plaatje achter Slochteren), en mijn megane opgehaald, en hebben we hem naar huis gesleept.

Was wel spannend, was voor mij de eerste keer dat ik een auto ging slepen haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

juul

@ R-zant
en het is geworden???

Rodney

#104
he he eindelijk thuis  8)7
2 uur heen 2 uur terug maar gelukkig niet voor niets  !-!
ik heb de coupe ingeruild kreeg er 2,500 euro voor kocht ik hem zelf ook voor vorrig jaar met 141 op de teller en nu staat er 170 op ! :x
geen slechte prijs dacht ik zo !



het is helaas de cc geworden  :9~ _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev