Advertenties


Klets maar raak DEEL 136

Gestart door Stefan, 21 februari 2011, 11:51:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

is een 320 CDI uit 2001 geloof ik dus absoluut niet nieuw maar een heerlijke auto alleen het ###lige is dat ik er alleen in mag rijden als de grote baas gedronken heeft  :huh:
het voordeel is dan weer dat hij mijn megane niks vindt en er ds niet in rijdt  !-!

Rogier

wat koop je er voor terug dan rodney ? of wordt het de meg 2 cc zoals collin zegt ?

Joey Voormolen

ja rogier megane 2 cc met rs bumpers en in de kleur jaune sirius.

Daar wou ik toen ook nog voor gaan kijken !-!
Lowered M3C GT

Rodney

#48
jaa rogier !

dit is hem :grin:
http://www.cabriault.com/meganecc/pix/ericcb2/index2_nl.htm




er rijd hier in het dorp ook nog een megane coupe ph2 rond die had eerst alleen morrete koplampen had
naja dacht ziet er leuk uit ! maar nou zag ik dat hij ook side skirts had gemonteerd dus het word hoog tijd dat ik even een flyer onder ze ruitenwisser ga doen ;)

hij heeft overigens wel een heel apparte kleur, groen metallic met heel veel glinsters is dit een standaart renault kleur of is ie over gespoten ?


Nicole

Die gele??
Oehhh nu wordt ik wel erg jaloers hoor  _o_ :grin:
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

die gele inderdaad !
die site is van de vorrige eigenaar die heeft het zo om gebouwd ;)

ben benieuw zaterdag middag ga ik te kijk en proef ritje maken !
denk dat dit hem word maar een cc gaat er komen dit jaar of dat nou deze is of een ander ;)

Nicole

Met deze ben je wel echt uniek! vindt het echt een geweldige auto!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

daar heb je gelijk in maar ze staan ook voor 9 duizend euro te koop en met lagere kilometer stand !
en deze kost 16 omdat ie er mischien uniek uit ziet mag ie wel wat duurder zijn maar voor die 7 duizend euro verschil kan ik er ook een naar me eigen smaak maken ! en dat vind ik eigelijk ook wel heel erg leuk,
en als ik deze koop kan ik er nog andere velgen onder doen maar dan is ie ook eigelijk wel klaar.

maar dat is een keuze die ik voor me zelf nog moet maken :P

Benjamin Renon

Ik lees net op het Automaxx forum dat deze wide-body Mégane is gestolen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

oh echt  :x
deze megane is echt wel vet hoor, zonde dat er weer is iemand anders er aan moet zitten en hem moet meenemen  l-

juul

Waarom kunnen sommige mensen niet van andermans spullen afblijven

Rodney

het zou je levens werk maar wezen :neen:  l-

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


Erwin Haanen

jonge jonge ,ik kan me voorstellen hoe dat moet voelen,heb het vroeger meegemaakt op school,had net met veel moeite een nieuwe scooter gekregen van mn ouders ,kwam uit de les en weg!!!
Sta je daar met je sleutel in je hand.
megane 4 station 1200 gtline

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev