Advertenties


Klets maar raak DEEL 136

Gestart door Stefan, 21 februari 2011, 11:51:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Als ik jou was Rodney zou ik een lijstje maken met welke eisen je heb. Bijvoorbeeld:
- Inch?
- Steek 4x100
- Eventueel ET maat
- Breedte voorvelg
- Breedte achtervelg
- Prijsklasse.
- Soort velg? BBS lemans breedset?

Dit lijstje kan je mailen naar een gerenommeerde velgenshop. Hun zullen jou dan opties aanbieden die mogelijk zijn en voldoen aan jou eisen. Vervolgens ga je kijken bij de shop en leeg je de velg ervoor. Of laat je iemand op het forum de velgen eronder shoppen en kan je beslissen.

Rodney

ga ik ook wel doen rick !
eerst maar weer even sparen ;)
als ik nu naar me spaar rekening kijk staat daar niet veel meer op !
maar krijg eind maart me strooi uren allemaal uitbetaald dus tegen die tijd ga ik wel even wat bedrijfies een mail sturen ;)
zit nu al op 165 uur deze winter kun je na gaan dat eeen rondje gemidelt 3 uur duurt ben ik aardig wat keren op de afsluitdijk geweest  8)7

Roy (Coup a One)

www.jenrcardesign.nl altijd goed advies en zekers mooie velgen!

Rodney

wow dankje roy staan hele mooie velgen tussen !

Roy (Coup a One)

Citaat van: R-zant op 27 februari 2011, 22:28:02
wow dankje roy staan hele mooie velgen tussen !

Jaha dat wist ik wel!

Joey Voormolen

Dat is zeker een goed bedrijf heb mijn wielkasten daarlaten rollen mijn mate hun velgen gehaald top service ook
Lowered M3C GT

Rick Santbergen

Citaat van: Joey Voormolen op 27 februari 2011, 23:58:57
Dat is zeker een goed bedrijf heb mijn wielkasten daarlaten rollen mijn mate hun velgen gehaald top service ook

Ook mijn nieuwe velgen komen daar vandaan  !-!
Hebben zeker een top service.

Rebecca Fontijn

ik ga vanmiddag ff knutselen heb een armsteun gekocht .....eens kijken of ik zelf zo bijdehand ben om dat in elkaar te zetten  :q


Stefan

Nou, we zijn benieuwd......... o-) :x :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Colin

vooral je hoofd koel houden he ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Robin

Ik heb alle vertrouwen Becs :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

in elkaar zetten redt nog ik net zit een beschrijving bij maar in mn auto bevestigen is een ander verhaal  >:D en helaas weet ik hoe ik in elkaar zit ....
als het na een half uur prutsen niet doet wat ik wil kan het zo maar zn weg naar de kliko vinden ....verder heb ik geen kort lontje hoor

Roy (Coup a One)


Benjamin Renon

En Beccie is het monteren gelukt?

Vandaag de Evo weggebracht voor de reparatie aan de aandrijflijn (diff of homokineet). Hopelijk is ie morgen weer klaar om mee terug te rijden. Heb als leen auto een Honda... :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev