Advertenties


Klets maar raak DEEL 136

Gestart door Stefan, 21 februari 2011, 11:51:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

heerlijk weer volgens mij komt het voorjaar er aan

Nicole

Laten we het hopen inderdaad!
Die winter mag lekker weg blijven haha!
Lekker zonnetje, blauwe lucht! Alleen is het nog wat koud. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

Het ziet er lekker uit inderdaad !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Laat dit inderdaad maar even lekker aan houden zo. Temperatuur nog iets omhoog.  :afro: Ik heb namelijk nog een schilder klusje achter het huis staan.  o-)

Colin

Gister heeft het hier (Brabant) nog gesneeuwd
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

Citaat van: Dennis Postma op 21 februari 2011, 12:34:48
Laat dit inderdaad maar even lekker aan houden zo. Temperatuur nog iets omhoog.  :afro: Ik heb namelijk nog een schilder klusje achter het huis staan.  o-)
Wij een schilderklus om het hele huis heen haha! Alle kozijnen en beide buitendeuren moeten nog ff een nieuwe laag verf hebben!

@Colin: Ah bah! Niet blijven liggen? Wij hadden hier gister ook zo'n mooie dag !-!

Ik ga zometeen even foto's maken van de groene 2.0 16v, waren volgens mij nog een paar benieuwd naar de kleur?
Hij is sinds vrijdag eindelijk terug van de spuiter, en het ziet er super uit! Bijrijderskant op spatbord na helemaal opnieuw gespoten, beide achterlichten en achterbumper zijn ook gedaan !-!
Dus na 3,5 eindelijk de auto terug! !-!
Moest ook wel want a.s. woensdag gaat de blauwe weg die we vorige maand gekocht hadden!
En donderdag krijgen we te horen of wij de nieuwe eigenaar worden van onze ex-megane (2.0 8v)!

Dit was hem toen wij hem hadden:


Hij heeft nu een flinke voorschade, beide koplampen kapot, 1 mistlamp, 1 knipperlicht, motorkap, grilletjes en airbag ligt eruit.
Maar Roy is gister geweest, en zei dat het opzich mee viel, en erger leek dan het was Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

Nope allemaal gesmolten. Koplamp ruitenwissers zie je trouwens niet zo vaak op de megane.

Ben wel benieuwd naar die groene megane van jullie. Was het nog prijzig om alles te spuiten?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Zozo, die oude van jullie zag er toen ook best leuk uit.  !-!

Ik heb hier een complete blokhut om te schilderen. Tijdje terug al neer gezet maar helaas waren de weersomstandigheden nog niet goed genoeg om 'm te schilderen. Dus laat maar ff lekker blijven dat zonnetje.  8)

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Benjamin Renon

Of in camouflage kleuren. Kunnen we paintballen in jullie tuin. >:D :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma


Benjamin Renon

Ook goed voor een BBQ zie ik al. ;)

Succes met het schilderen, alleen zal het iets te koud zijn nu?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev