Advertenties


Een andere auto......... DEEL 10

Gestart door Stefan, 19 februari 2011, 12:06:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Precies, grote kans dat je dan rond gaat rijden met spijt. Met zulke bedragen zou ik ook op zeker spelen!

Erwin Haanen

Ben geen volkswagen liefhebber,maar deze vind ik bijzonder dik :)
megane 4 station 1200 gtline

Edwin Postma

dikke golf jeroen.
maar zeg je nou dat je het niet gaat doen? :neen:
Truckertje

Jeroen

Nee, heb de auto niet genomen.
Was iets te veel geld voor een autootje erbij.

Maar wel opzoek naar een andere, vanavond richting België:

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Edwin Postma

deze ziet er ook netjes uit jeroen.
al zal ik er wel een paar nette bredere sloffen onderzetten. Y
Truckertje

rene1969

Helaas mijn renault cabriolet avontuur is voorbij. Doordat iemand dacht nog snel even voor mij af te slaan is mijn auto totall loss. Gelukkig ben ik er lichamelijk ongedeerd bij gebleven.


De deur aan de bestuurderskant ging ook niet meer open dus het is erger dan het lijkt.

Daarom ben ik gaan kijken naar een andere auto en vond deze:
Ford Fiesta ST150 maar dan gechipt en gemodificeerd tot 200+ pk.
Uitlaat was wel rot maar daarvoor heb ik de auto ook goedkoper gekregen.





Nu zijn we 2000km verder en is het rechtersierstuk eraf gebroken.

Maar inmiddels is ook dit verholpen doordat ik bij Maxi Performance in Hengelo een nieuw RVS links en rechts systeem heb laten plaatsen. icm een lowsounddemper maakt hij nu 40% minder lawaai. Heerlijk  !-!.


Ik zal dus niet veel meer op het forum zijn maar wil nog wel meedenken bij problemen Y


matthew

Goed dat je zelf niks hebt.
Jammer van de megane.

Maar veel plezier met je bommetje.

nd-photo.nl

Whoa! Gelukkig maar dat je zelf niets hebt opgelopen...En veel rijplezier van je nieuwe kogel ;)

Jeroen

Citaat van: edje op 21 juni 2011, 19:28:32
deze ziet er ook netjes uit jeroen.
al zal ik er wel een paar nette bredere sloffen onderzetten. Y

Viel toch wat tegen:

1e indruk niet goed.
Kap niet in een beste staat, erg laag, velgen redelijk, interieur slechte staat.

Maar technisch veel aangedaan, distri, waterpomp, spanrol, de nodige pakkingen, rubbers, wielophanging allemaal vernieuwd.
Zover je de onderkant kon zien was helemaal prima in orde.
Plaatwerk netjes, geen deukjes, nieuw gespoten.

Test ritje gemaakt, nieuwe tuning uitlaat maakt veel herrie, auto ligt te laag dus wielen lopen aan (nieuwe v maxx schroefset, dus gemakkelijk omhoog te schroeven) maar reed verder wel goed.

Al met al een twijfel geval.
Jongen is er aan begonnen, inmiddels een kindje gekregen en hij heeft een probleem met de Belgische keuring.
Hij wil de auto laag hebben en daarmee komt hij zeer moeilijk door de keuring.
Vandaar gestopt met het project.

Conclusie, auto technisch ok, geen roest, netjes gespoten maar moet een nieuw interieur, nieuwe kap, nieuwe velgen en een nieuwe uitlaat hebben.
En dan is de vraagprijs te hoog + het gedoe om hem intevoeren.

Auto is nog niet van de lijst af maar staat nu ff niet meer bovenaan.







Maar ze zeggen wel eens dat 3x scheepsrecht is, onderstaande ga ik volgende week bekijken:

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Roelk

Ik vind dat egt zulke gave golfjes.
Egt 10 x mooier als die nieuwe.
Lekker recht hoekig dat vind ik mooi.
!-!

Edwin Postma

je kiest wel de mooie golfjes eruit jeroen.
die laatste is echt super vet.
en die wielen zijn hemels !-!
Truckertje

Edwin Postma

@rene1969
beste schade.
maar ook wel een leuke ford.
al vind ik persoonlijk die bumpers niks :neen:
Truckertje

Roy16v

als dat de enige schade is wil dat wel weer klaar.de deur word geblokkeerd door het spatbord.
Citaat van: rene1969 op 21 juni 2011, 23:39:10
Helaas mijn renault cabriolet avontuur is voorbij. Doordat iemand dacht nog snel even voor mij af te slaan is mijn auto totall loss. Gelukkig ben ik er lichamelijk ongedeerd bij gebleven.


De deur aan de bestuurderskant ging ook niet meer open dus het is erger dan het lijkt.

Daarom ben ik gaan kijken naar een andere auto en vond deze:
Ford Fiesta ST150 maar dan gechipt en gemodificeerd tot 200+ pk.
Uitlaat was wel rot maar daarvoor heb ik de auto ook goedkoper gekregen.





Nu zijn we 2000km verder en is het rechtersierstuk eraf gebroken.

Maar inmiddels is ook dit verholpen doordat ik bij Maxi Performance in Hengelo een nieuw RVS links en rechts systeem heb laten plaatsen. icm een lowsounddemper maakt hij nu 40% minder lawaai. Heerlijk  !-!.


Ik zal dus niet veel meer op het forum zijn maar wil nog wel meedenken bij problemen Y



rene1969

@edje
De achterbumperkant is ook niet helemaal mijn smaak. Misschien als ik weer wat geld heb dat dit veranderd word. Eerst wil ik er een schroefset onder hebben want een ophangpunt van de achterbumper is al afgebroken door de oprit bij mijn werk. Ondanks dat ik er met 1km/h overheen reed. Inmiddels is de oprit veranderd maar in Nijmegen zitten genoeg verkeersdrempels waar je onmogelijk overheen kunt rijden.

@Roy16v
Idd blokkeerde het spatbord de deur. Maar verder was het zo dat ik toch nieuwer wilde rijden en de verzekering als schadebedrag+verkoop wrak precies mijn vraagprijs uitbetaalde. Ik heb nu nog de roadbox en het windscherm thuisliggen evenals de orginele koplampen. Deze zouden anders bij de prijs inbegrepen zijn haha

Jeroen

Na de nodige cabrio's bekeken te hebben deze avond eindelijk geslaagd.

Nooit gedacht dat ik ooit een groene auto zou hebben  :D

http://link.marktplaats.nl/461678701
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev