Advertenties


Een andere auto......... DEEL 10

Gestart door Stefan, 19 februari 2011, 12:06:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

zozo...
Lekker hoor Tim, zeer knappe bak _o_ !-! !-!
Waar staat die geldboom van jou, dan kom ik daar ook eens eeb half uurtje plukken... :D 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

Ben heel benieuwd naar de ervaring t.o.v. je huidige C30 (en die van mn collega ;)) en de Celica die je hiervoor had Y  :q
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

Zat ik nog redelijk in de buurt :)
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Michel Veltman

redelijk? je zat t.o.v. de ander gokjes bijna ''spot-on'' ;) Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Roy (Coup a One)

Maakt niet uit 't ziet er !-! strak uit (ook in het zwart) Y

Gyszz

Na 2 jaar mijn megane te hebben gereden heb ik besloten om een andere auto te gaan kopen.
Km-stand van de megane werd me te hoog en het onderhoud werd steeds duurder.

na lang zoeken is het een Fiat Stilo 1.8 uit 2003 geworden.
Foto's zeggen meer dan woorden dus bij deze.








Ik zal dit forum zeker blijven volgen want de megane blijft toch altijd mijn favoriete auto en de projecten zijn zeer interessant!

Het megane virus zal nooit uit mn lichaam gaan dus ik weet ook zeker dat ik ooit weer een Megane zal rijden! ;)

Voor nu bedankt voor alle hulp en informatie die ik hier op het forum heb kunnen vinden  !-! TOP
Renault Megane Coupe 1.4 16v Dynamique 2001

Timo Zuiderduin

Stilo´s blijven mooie wagens!
stickers zijn niet echt mijn smaak. zou persoonlijk alles eraf halen, en als er toch stickers opmoeten deze in de stijl van de Renault Gordini´s doen (dus 2 smalle witte streken asymmetrisch over de auto) en dan een paar witte spaakvelgjes om het af te maken.

ter illustratie:

Gyszz

Ik snap wat je bedoelt ;)

vind zelf de striping wel mooi! de versiering bij de wielkasten gaat er af.
Renault Megane Coupe 1.4 16v Dynamique 2001

cmonsprenger

Mooie keuze Gyszz! Precies dezelfde reden dat bij mij de megane eruit is gegaan,heb er zelf ook een, alleen dan de abarth versie. Erg fijne auto, tot nu toe nog geen problemen mee, behalve wat remmen en banden dan. Maar hij ziet er netjes uit, mooi al gecleanede achterklep, en abarth pakket erop zo te zien. Verder alles erop en eraan ook? Ben wel persoonlijk ook geen fan van de stickers. Miss optie om de bumperstrips mee te laten spuiten in kleur, staat hem erg goed! !-!
Dan zal ik je nu wel tegen gaan komen op Stilo Gruppo Sportivo haha! :q

Gyszz

Er staan inderdaad al wat dingen op de planning haha!
stootstrips worden meegespoten, evt andere uitlaat en 18" velgen. Ook wil ik een nieuw type grille met het nieuwe Fiat logo.

Het enige probleem dat ik er nu mee heb is de airbag storing, maar die wordt ASAP opgelost.

Abarth heb ik ook voor gekeken, maar heb ik voor nu toch nog maar vanaf gezien haha.
Renault Megane Coupe 1.4 16v Dynamique 2001

Tim

Nog 5 km te gaan in de C30 2.0 daarna verder in de C30 T5 \o/
zal als het weer een beetje meewerkt van het weekend wat plaatjes schieten :-)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Roy (Coup a One)

Citaat van: Tim op  8 juni 2011, 08:42:36
Nog 5 km te gaan in de C30 2.0 daarna verder in de C30 T5 \o/
zal als het weer een beetje meewerkt van het weekend wat plaatjes schieten :-)

Tim geniet ervan en alvast veel plezier met de nieuwe aanschaf!

Dennis Postma

Heb ik wat gemist Tim? Een t5 klinkt iig goed.  Y

cmonsprenger

Citaat van: Gyszz op  8 juni 2011, 08:11:52
Er staan inderdaad al wat dingen op de planning haha!
stootstrips worden meegespoten, evt andere uitlaat en 18" velgen. Ook wil ik een nieuw type grille met het nieuwe Fiat logo.

Het enige probleem dat ik er nu mee heb is de airbag storing, maar die wordt ASAP opgelost.

Abarth heb ik ook voor gekeken, maar heb ik voor nu toch nog maar vanaf gezien haha.

Oke mooie plannen, uitlaat moet er bij mij ook nog onder komen, maar komt er volgend jaar wss. Dan laat ik volledig custom RVS maken, met links en rechts 1 uitlaat (geen dubbele dus). Velgen hou ik wel zo, originele abarth velgen vind ik mooi genoeg. Maar miss komen er ooit nog wel andere op! Tip voor nieuwe logos, even op ebay.co.uk kijken. Heb ik mijn abarth logo ook besteld. Heel makkelijk te vervangen btw;)
Ja die airbag storing wil bij mij ook wel eens komen, komt meestal als iemand meerijd, dan ligt dat sensormatje bij bestuurdersstoel beetje dubbel ofzo. Waarom afgezien van de abarth dan? Qua prijs zit er niet veel verschil meer tussen.

Tim

Citaat van: Dennis Postma op  8 juni 2011, 09:43:20
Heb ik wat gemist Tim? Een t5 klinkt iig goed.  Y

Je hebt idd iets gemist;) plaatje staat op de vorige pagina:)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev