Advertenties


Een andere auto......... DEEL 10

Gestart door Stefan, 19 februari 2011, 12:06:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

cmonsprenger

Ja is het maar 1 jaar? ik dacht zelf wat meer jaren, maar die gewone 2.0 16v blokken zijn wat moeilijker te vinden en tja die zijn ook stukje prijziger. En toen kwam ik zo'n abarth tegen, voor dat geld zit er echt alles op en aan.

Rick Santbergen

Maart 1999 tot Juni 2001. Inderdaad dus niet 1 jaar maar 2 jaar. 
Van juni 2001 tot november 2002 zijn weer normale 2.0 16v geleverd.

Maar een abarth is ook mooi en snel! !-!

cmonsprenger

Ja zoiets dacht ik al, ja daarom deze keuze is gewoon zo gevallen nu. Abarthtjes mooie auto's en redelijk snel met alles op en aan. Het had ook zomaar weer een megane kunnen worden. Miss over paar jaar weer terug naar renault, of subaru! :q
Wel wat meegemaakt hoor met kopen zeg. Ik en mn pa vorige week zaterdag wezen kijken naar Stilo in breda, die week nog wat gebeld en eigenlijk zo goed als gekocht, op voorbehoud dat proefrit bevalt, komen we daar afgelopen zaterdag aan: ''Ja sorry had jullie telefoonnummer niet (had ie wel, zelfs mn mail nog), maar mijn zoon heeft hem donderdag al verkocht. ja toen was ik er niet, niet bij stil gestaan'' Ja joh lekker, bekijk het lekker joh l-

Denman

Ook ik heb sinds 2 weken een andere auto. Mijn vriendin en ik willen dit jaar lekker 3 weken met de auto op vakantie en met de cabrio hadden we niet genoeg ruimte voor de spullen die we mee willen nemen. Daarnaast kreeg ik na dik een jaar zonder problemen rondgereden te hebben, weer problemen met de inspuiteing enz. (bekende IDE kwaal). Dus zijn we gaan zoeken en heb ik dit pareltje gekocht:













Oke, het is geen Renault geworden, maar wel een franse auto ;) En ook al heb ik nu geen megane meer, ik kom hier regelmatig nog wel ff kijken...Veeeeel te leuk :)
mzzls Dennis.

cmonsprenger

Zo ook een nette auto! !-! Heel veel auto iig! Ziet er netjes uit, zowel van binnen nog als buiten, mooi zo met navi schermpje en dakraam. Vooral dakraam zou ik graag keertje willen, lijkt me zo lekker Y

Denman

#35
Citaat van: cmonsprenger op 11 april 2011, 09:41:38
Zo ook een nette auto! !-! Heel veel auto iig! Ziet er netjes uit, zowel van binnen nog als buiten, mooi zo met navi schermpje en dakraam. Vooral dakraam zou ik graag keertje willen, lijkt me zo lekker Y

Is geen dakraam, maar een panoramadak ;) Soort raam in je dak wat niet open kan. Maar na de cabrio was dit een mooi alternatief om toch wat zon op mijn kale knar te krijgen :P

mzzls Dennis.

cmonsprenger

Ow wist ik niet, ook lekker toch. Al zou je een dakraam altijd dicht houden vind ik het nog mooi omdat je dan zo'n mooie lichtval in de auto hebt. En heb je met zo'n panoramadak natuurlijk ook  :q

niXon

leuke wagens hoor cmonsprenger en denman,
maar denman, zit er geen scheur in dat panoramadak? Lijkt wel als je naar de laatste foto kijkt...

Maar in ieder geval veel plezier met jullie nieuwe wagens ;)

Denman

Citaat van: niXon op 11 april 2011, 11:40:41
maar denman, zit er geen scheur in dat panoramadak? Lijkt wel als je naar de laatste foto kijkt...

@niXon Is geen scheur hoor, maar een draadje van de garagedeur van de dealer. :)
mzzls Dennis.

niXon


ericmd

#40
Yes morgen ophalen. gister gekocht. onze nieuwe family car


Uploaded with ImageShack.us
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

ericmd

nee als tweede auto. Meg voor mij Laguna voor mn meisjes
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

ericmd

We hebben de seat leon ingeruild voor deze auto met nagenoeg gesloten portomonnee. Dus ik is happy. geen vochtproblemen meer
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev