Advertenties


Een andere auto......... DEEL 10

Gestart door Stefan, 19 februari 2011, 12:06:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

goed bezig eric !-! !-!
blijf een laguna toch ook wel een mooie auto vinden.
al zullen daar een paar andere wielen ook niet slecht bij staan ;)
Truckertje

niXon


ericmd

ja ik heb al gezegd tegen mn vrouw , schat. even kijken naar een ander setje dan kunnen hier de winterbanden omheen en een andere radio hoor. ze hebben de standaard radio toch al vevangen waardoor de stuurbediening het niet doet. Maar dat gaan we wel weer fiksen .
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

cmonsprenger

#48
Hierbij wil ik jullie nog even fotootje van mijn nieuwe auto laten zien, ben er echt blij mee,rijd lekker en is me toch snel!  !-! Gister meteen maar een goede wasbeurt gegeven met mn pa:

(hoop dat gelukt is zo via mobiel)

Edit: door deze velgen zijn de velgen van Rick dus ook eergister verkocht aan Edje, deze hebben der wel wat weg van he. Toen ook meteen flyers gekregen, dus al heb ik een andere auto,ik zal voor dit top forum gaan flyeren!  !-! (zal er dan ook foto van maken met mobiel, heb al megane op t oog om binnenkort te flyeren  :q)

Denman

Mooie bak hoor, veel rijplezier.
mzzls Dennis.

Rick Santbergen

Auto ziet er heel mooi uit. Maar ik zie toch geen spons op de grond liggen he? ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

cmonsprenger

Haha ja klopt Rick, had mn pa op de grond laten vallen, dit was aan einde van de wasbeurt, was alleen nog keertje afspoelen. Spons is ook meteen weggegooid! Ik hoop hem ook netjes te houden! Het virus begint nu alweer te jeuken, embleemloze grill staat hem heel goed en miss verlaginkje, maar eerst mn lening bij mn ouders maar ff terugbetalen haha  :D

Denman

@cmonsprenger zo is ie ook mooi:

mzzls Dennis.

thom1991

Ook ik heb een andere auto gekocht, beviel me beter dan de oude repareren.





Zit al een KW schroefzet onder en lichtmetalen LM velgen, dat scheelt mij dus weer money !-!

Rick Santbergen


ivo.


Denman

Mooie cabrio hoor, mare toch geen 2.0 16v IDE he? Ennuh volgens mij komt jou antenne niet helemaal eruit, moet je ff naar kijken. Rims en verlaging staan 'm goed.
mzzls Dennis.

thom1991

Merci, nee 1.6 16V Zal is kijken naar die antenne.

Den

Heeft maar een kleine antenne idd ;)
Net wagentje hoor  !-!
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev