Advertenties

koplampen spuiten en achterlichten

Gestart door freek, 17 februari 2011, 11:38:52

Vorige topic - Volgende topic

freek

hallo.

ik ben aan het overwegen om mijn achterlichten donkerder te spuiten. Dit heb ik op meerdere autos gezien en vind ik misschien nog wel mooier dan lexus lichten. Nu is mijn vraag of het verstandig is of krijg ik dan heeel erg snel te maken met gezeur van de politie. Ze hoeven niet zwart net paar tinten donkerder zodat het mooier bij de zwarte auto past.

En nu zat ik er ook aan te denken om dat met de koplampen te doen. Is dat uberhaubt te doen en zal ik dan ook nieuwe vellere lampen erin moeten zetten.

ik zag laatst een foto van een megane die vond elia-tuning helemaal geweldig die had ook donkere koplampen en dat leek ons ook heel mooi. was een zilvere megane 2 sedan

Graag wat ideeen van jullie en tips. Kunnen we daar weer verder mee  !-!

alvast bedankt
Freek
only men of stihl

Rens

Achter kun je wel doen, zijn spuitbusjes voor.
Maar doe het wel in hele dunne laagjes per keer, en laat het goed drogen.
Bekijk wanneer je het mooi vind, je gaat namelijk snel te donker.

Voorkant... hmm.. wil je dat echt? Lijkt mij zeer onverstandig  l-
Misschien is het dan beter om een aftermarket setje Angle Eye's of Devil eye's in het zwart te bestellen.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Joey Voormolen

Achter kant had ik ook bij mijn oude coupe zie projecten topic. dat zal zeker wel goed staan.

Voorkant gaat denk ik niet mooi staan en zal niet mogen maar dat weet ik niet
Lowered M3C GT

freek

van de voorkant weet ik zeker dat het niet mag. maar er mag wel meer niet. ik vroeg me het zo even af. had al meerdere autos gezien die de koplampen handen verdonkerd (ook wel smokey genoemd). en het leek mij wel mooi. maar graag tips en misschien heeft iemand er ervaring mee. en naja mocht het allemaal heel veel werk zijn indd dan maar angel eyes met xenon
only men of stihl

Rens

Weet niet hoe het bij de Megane II is, maar mn vader heeft net een Megane III GT besteld en die kon kiezen uit donkere lampen als optie.
Die verviel alleen omdat hij xenon nam, maar misschien zijn zulke lampen er ook wel bij de Megane II.

En anders zou ik niet je glas spuiten, maar de binnekant van je unit, stukken mooier, alleen veel werk.

freek

daar was ik al bang voor dat de binnenkant moest. ik had nog even rond gesnuffeld en dat zie je wel vaker dat de binnenkant gedaan wordt. daar beginnen wij niet aan denk ik hahah. en smokey megane 2 koplampen zijn er niet.

hoe zit het met de achterlichten dan kun je die gewoon donker spuiten zonder laklaag aan de buitenkant??
only men of stihl

Joey Voormolen

jaa dat kan gewoon jabij de achterlichten.

@rens welke kleur heeft je pa besteld voor de megane GT??
GT heeft standaard donkere lampen!!
Lowered M3C GT

renault@soest

een jaar of 10 geleden trok ik zwarte panty,s om de koplampen van mijn golf gti heen,zag er mooi zwart uit en kwam licht genoeg doorheen!
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

renault@soest

het leuke was dat wij er toen met ons autoclubje mee begonnen en er reacties op kregen over hoe we dat gedaan hadden,ze ons een beetje vaag aankeken en dat we het later op meetings steeds meer tegen kwamen!

Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rens

Citaat van: Joey Voormolen op 17 februari 2011, 19:38:02
jaa dat kan gewoon jabij de achterlichten.

@rens welke kleur heeft je pa besteld voor de megane GT??
GT heeft standaard donkere lampen!!

Een GT-Line Bose moet ik zeggen, en omdat hij Xenon heeft vervallen de donkere koplampen helaas.
Hij heeft de 2.0 16v CVT, in GT blauw, alleen de 17'' spaak velgen ipv GT velgen.

matthew

Je achterlichtunits en je koplampunits mogen niet bespoten zijn voor de apk.

Dus mijn advies niet spuiten of je moet een reserve set hebben liggen dat je elk jaar wisselt voor je apk.

Joey Voormolen

Citaat van: Rens op 17 februari 2011, 21:50:31
Een GT-Line Bose moet ik zeggen, en omdat hij Xenon heeft vervallen de donkere koplampen helaas.
Hij heeft de 2.0 16v CVT, in GT blauw, alleen de 17'' spaak velgen ipv GT velgen.

Oke dus het is een GT-line geen 2.0 turbo
Kon de GT-line ook in t blauw dacht eerlijk gezegd van niet!!!

De GTline heeft ook donkere koplampen als de echte GT, bij de Gt is het zwart chroom achtig
Wel mooie uitvoering  !-!
Lowered M3C GT

freek

mijn pa heeft een blauwe gt line station met donker koplampen erg mooi

maar daar ging het topic niet over  ;)
only men of stihl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev