Advertenties


Formule 1 DEEL 22

Gestart door Stefan, 15 februari 2011, 08:29:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ErikVr

Citaat van: RobCoupe op 21 februari 2011, 21:48:37
Dan leg mij eens uit, met al jouw wijsheid, waarom ik geen idee heb waarover ik praat. Beetje lompe opmerking vind je niet?
Ik breng 3-6 maanden per jaar door in Bahrein. Ik zit momenteel in Bahrein.
De mensen waar je het over hebt, de mensen die zogenaamd voor vrijheid demonstreren, zijn niets meer dan een stel relschoppers die uitzijn op geld. Het zijn de laag/niet opgeleiden die het niet eerlijk vinden dat ze geen miljoenen verdienen terwijl ze het juist verdomd goed hebben hier. Het is chantage tegenover de koninklijke familie die alles goed voor elkaar heeft en het land eerlijk bestuurt. De kroonprins is een eerlijk man en hij wordt momenteel zwartgemaakt door eerste rangs tuig!
En nee, de race is geen prestige object van de prins. Het is een hulpmiddel om Bahrein als toeristische bestemming op de kaart te zetten omdat de olieinkomsten ooit op zullen houden.

Belachelijk als ik zie hoe de NL media bericht over de gebeurtenissen van vorige week. Alsof het leger de bevolking neerslaat. Nee de straten zijn niet schoongeveegd... Het was tuig dat zich na vele waarschuwingen vijandig opstelde tegen de politie en in de aanval vloog.
De koninklijke familie is eerlijk, heeft het beste voor met het land en is ongelofelijk goed voor alle burgers.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Roy16v


Klaas

wordt de race gewoon geschrapt? Komt er geen alternatieve locatie??? zuur voor alle teams die kun spullen die kant al op hebben :shocked:

Dennis Postma

De race word later in het seizoen alsnog verreden, mits het dan wel rustig is natuurlijk. Het seizoen zal dit jaar in Australie beginnen. Net als vroegah. !-!

Klaas

dat is wel beter inderdaad.. melbourne is altijd vet.. Moeten we inderdaad toch maar even een paar weken extra wachten nog.

ps. kun je bij dat nieuwe managementspelletje meerdere onderdelen kiezen uit het zelfde team??...

Stefan

volgens mij wel ja Y (weet niet zeker...)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Volgens mij wel.  Y

Voordeel van dat het uitgesteld is is inderdaad de opening op Melbourne, dat heeft altijd wel iets.

Bahrein zal tussen de GP van India en Abu Dhabi komen te vallen zoals het er nu naar uitziet. Ook dat heeft weer een voordeel. Want dan hebben we gewoon 3 weekenden achter elkaar F1.  !-!

Colin

Mooi transport klusje voor de hele mikmak dan
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

ErikVr

Ik hoop dat Bahrain voor Abu Dhabi geschoven wordt. Dat betekent voor mij 2 GPs achter elkaar bijwonen. 25 minuten vliegen :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

RobScénic

@ ErikVr:

Kijk, als je het zo uitlegt dan geef ik je gelijk. Dit is een kant van het verhaal die wij niet horen, en dat is eigenlijk jammer. Maar zoals jij je eerste bericht postte, kwam het bij mij nogal lomp over. Na je genuanceerde uitleg snap ik je standpunt.

@ Klaas.

Natuurlijk komt er geen vervanger. Heb je enig idee hoeveel er bij komt kijken om een relatief kleinschalig rallyevenement op te zetten. En dan heb ik het nog niet eens over een F1 Grand Prix! De tijd is simpelweg te kort om zoiets te organiseren!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Stefan

Ik zie nog mensen die nog helemaal geen team hebben samengesteld bij het formule 1 manager spel......???
Dat scoort niet best hoor... :neen: o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Er word weer druk getest. Vrijdag zal HRT waarschijnlijk voor het eerst de nieuwe auto testen. En McLaren is ook met iets vreemds op de proppen gekomen:


Stefan

Is dat de "zee-olifant" look...........??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

Citaat van: Stefan op 22 februari 2011, 20:53:52
Ik zie nog mensen die nog helemaal geen team hebben samengesteld bij het formule 1 manager spel......???
Dat scoort niet best hoor... :neen: o-)
Ik moet het nog ff uitzoeken :P
Snap er nog niet veel van
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

haha.. :D
Gewoon de coureurs etc kiezen die je wil en binnen het beschikbare budget blijven..
Tis maar net wat jou het beste lijkt.
En het gaat alweer snel beginnen hoor.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev