Advertenties


Formule 1 DEEL 22

Gestart door Stefan, 15 februari 2011, 08:29:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Eclestone heeft in ieder geval mijn steun al:

CiteerEcclestone haalt flink uit naar FIA en Todt
24 maart 2011

Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft verrassend hard uitgehaald naar de FIA en de president van die internationale autosportbond, Jean Todt. De 80-jarige Brit vindt dat de FIA zich niet meer moet bemoeien met het maken van de Formule 1-regels.

"Todt reist de hele wereld over om wat handen te schudden en baby's te zoenen", vertelde Ecclestone in The Daily Express. "Dat is misschien goed voor de FIA, maar de Formule 1 heeft dat niet nodig." Ecclestone ziet ook niets in de milieuvriendelijke koers die de FIA wil varen. Zo noemt hij het Kinetic Energy Recovery System een duur en nutteloos ding en vindt hij de nieuwe 1.6 liter turbomotor die in 2013 moet worden ingevoerd, ook helemaal niks. "Eigenlijk zouden wij de regels moeten schrijven met de teams. Wij zijn degenen die veel geld in deze sport steken. Wij moeten de regels maken, ze aan de FIA geven en zij moeten ervoor zorgen dat ze worden nageleefd. Net als de politie, die maakt ook geen wetten. De FIA is nu een grote grap."

Helemaal mee eens.  _o_

RobScénic

Niet mee eens. Ik ben het lang niet altijd eens met de regelveranderingen die de FIA maakt, maar dankzij Todt is de controverse verdwenen. Daarbij, Bernie kan er zelf ook wat van met zijn belachelijke ideeën!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Daar ben ik het ook wel weer mee eens. Kunstmatige regenbuien zijn bijvoorbeeld belachelijk.

Michel Veltman

jaja vanaf morgen begint het weer...aankomen op werk, internet openen en eerst ff onder genot van een bakkie de F1 training uitslag/verslagen lezen...you gotta love it !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

RobScénic

En laat ze alsjeblieft niet de FOM de regels maken. Je moet het zo zien: De FIA is de overheid, de FOM de belastingdienst, de stewards zijn de politie, de WSMC is de rechtbank, de teams de werkgevers en de coureurs de burgers. Oftewel: de FIA maakt de regels, die de stewards uitvoeren. De FOM hoeft alleen maar te incasseren.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Michel Veltman

en de kop is er weer af !-!

VT1


VT2


Begreep dat er ook wat (lichte) regen gevallen is..benieuwd of dat morgen/zondag ook regenkans aanwezig is :?

HRT wordt het lachtertje van het jaar...welgeteld 1 installationronde voor Liuzzi...nee zo kom je de 107% wel door :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

die 107% regel is beetje onzinnig.Eerst pushen dat er meer teams moeten komen (gevolg teams met krappe budgetten)en vervolgens regels instellen waardoor ze wellicht niet van start kunnen....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Het zal me niet verbazen als de HRT's niet binnen de 107% kwalificeren. Toch verwacht ik dat de fia wel een oogje dicht knijpt voor de 1e race. Zou toch een slechte zaak zijn als er gelijk 2 auto's niet mee mogen doen in de 1e race.

Michel Veltman

Virgin Racing mag ook nog wel even gas bij geven...die zijn tot heden ook niet bepaald rap ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Nicole

Ik ben benieuwd! !-!
Morgen weer op tijd voor de tv Y

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Michel Veltman

wat leuk om te lezen, een dame die van F1 houdt/kijkt Y !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Nicole

Komt inderdaad niet veel voor volgens mij.
Heb er (nog) niet super veel verstand van hoor, maar vindt het wel erg leuk om er naar te kijken, en ookal is het 's ochtends vroeg, ik zit samen met Roy voor de tv haha! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Michel Veltman

kennis komt vanzelf..
(of gewoon ###len als brugman ;))
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Nicole

Vettel begint weer goed !-!
Wel een tegenvaller van Schumi.

Heb helaas niet alles gezien, was weer in slaap gevallen o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

RobScénic

En Sutil dan...... wel gaaf om te zien! Ik heb er zin in!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev