Advertenties


Formule 1 DEEL 22

Gestart door Stefan, 15 februari 2011, 08:29:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Schijnbaar ben je weer uitgelopen ja.
Ik heb sinds de 1e race niks meer veranderd aan mijn team volgens mij :neen: :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ik ook niet :) Volgens mij bestaat m'n team uit Vettel / Hamilton / Renault alleen de reserve coureur weet ik niet ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

ik sluit aan...het team wat ik heb is nog steeds gekozen voor de 1e race Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Ik heb nu eens wat gewijzigt, of het een verbetering is heb ik geen idee van.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ik wacht nog ff met wijzigen...eens zien of dat verbod op die blown diffusors nog wat effect heeft (verwacht van niet).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Tim

Citaat van: Official Formula One site
The FIA, motorsport's governing body, has confirmed that Formula One racing will move to new engine regulations in 2014, with the current 2.4 litre V8s being replaced by more efficient 1.6 litre, turbocharged V6s.

The FIA had originally planned a switch to four-cylinder engines in 2013, but has approved the revised formula in light of concerns formalised last week by various interested parties.

"Following a fax vote by its members, the World Motor Sport Council has ratified the engine regulations recently drawn up in consultation with the main stakeholders in Formula One," read an FIA statement.

"The new power plant will be a V6 1.6 turbo unit with energy recovery systems. This new formula will come into effect as from the start of the 2014 FIA Formula One World Championship season."

The new energy recovery systems (ERS) will replace the current kinetic energy recovery systems (KERS) and are expected to be more powerful. Combined with the legalisation of turbocharging, they will ensure overall power outputs remain similar to current levels, despite an anticipated drop in the permitted rev limit.

Formula One's last turbo era ended in 1988, a season dominated by the 1.5 litre V6 Honda-powered McLaren's of Alain Prost and Ayrton Senna. The sport returned to naturally aspirated engines in 1989, with a new 3.5 litre formula.

Toch nog V6-jes en geen 4-cilinderblokkies ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Gelukkig dat is al beter dan de 4 cilinders.. Al ben ik bang dat het gejank van de motoren gaat verdwijnen. Maar we zullen het zien.

Tim

Ff filmpjes opzoeken van de McLaren uit 1988 die reden met 1.5 v6 volgens dat artikel :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Blijf het toch jammerlijke ontwikkelingen vinden :cry:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

En toch gaan ze mee met de milieu-freaks. :x Alles moet zuiniger en schoner. :neen: Formule 1 = "jankende" motoren?

Straks komen er nog bloemetjes uit de uitlaten of gaan ze de hybride weg in. Dan zijn ze me zeker kwijt en heb ik geen interesse meer. Ben benieuwd wat de renstallen gaan beslissen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Ik ben er ook geen voorstander van. Maar dat was ik al niet toen de v10 vervangen werd door de v8. Ik vind het zo wie zo ongeloofwaardig om Formule 1 groen te maken. Men is de laatste jaren alleen maar bezig de auto's langzamer te maken. Dat is toch de omgekeerde wereld? :huh:

Michel Veltman

kan me vergissen maar op sommige circuits worden tijden genoteerd die toch niet/nauwelijks langzamer zijn dan het jaar/jaren ervoor :?
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Misschien niet qua tijden. Maar als al die ontwikkelingen zoals de dubbele diffusor, f-duct en nu de engine mapping niet verboden of aan gescherpt waren, hoe snel waren de auto's dan nu? De officiele ronde records worden de laatste jaren niet echt meer verbeterd. Dus sneller worden de auto's er nou niet echt van.  l-

Stefan

Ik ben overigens mijn echte interesse zoals ik die een paar jaar geleden had, allang kwijt hoor moet ik eerlijk zeggen.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

CiteerUitslag kwalificatie

Positie - Coureur - Team - Snelste tijd - Ronden

1 Mark Webber Red Bull 1:30.399 19
2 Sebastian Vettel Red Bull 1:30.431 19
3 Fernando Alonso Ferrari 1:30.516 20
4 Felipe Massa Ferrari 1:31.124 16
5 Jenson Button McLaren 1:31.898 21
6 Paul Di Resta Force India 1:31.929 14
7 Pastor Maldonado Williams 1:31.933 16
8 Kamui Kobayashi Sauber 1:32.128 16
9 Nico Rosberg Mercedes GP 1:32.209 18
10 Lewis Hamilton McLaren 1:32.376 20
11 Adrian Sutil Force India 1:32.617 14
12 Sergio Perez Sauber 1:32.624 14
13 Michael Schumacher Mercedes GP 1:32.656 15
14 Vitaly Petrov Renault 1:32.734 14
15 Rubens Barrichello Williams 1:33.119 12
16 Nick Heidfeld Renault 1:33.805 15
17 Heikki Kovalainen Lotus 1:34.821 9
18 Jaime Alguersuari Toro Rosso 1:35.245 7
19 Sebastien Buemi Toro Rosso 1:35.749 7
20 Timo Glock Virgin 1:36.203 7
21 Jarno Trulli Lotus 1:36.456 4
22 Jerome d'Ambrosio Virgin 1:37.154 6
23 Vitantonio Liuzzi HRT 1:37.484 7
24 Daniel Ricciardo HRT 1:38.059 6
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev