Advertenties


Formule 1 DEEL 22

Gestart door Stefan, 15 februari 2011, 08:29:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Tim

Ik ga deze missen (althans om live te kijken) zaterdagavond verjaardag in Amstelveen en blijf daar pitten en heb geen idee of daar om 9:00 de tv aangaat voor F1 ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

RobScénic

Niet vragen gewoon aanzetten!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Tim

Als ik wakker ben ;)

Vettel vanmorgen veruit de snelste in China (2e Webber +0,6 / 3e Hamilton + 1,9)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ericmd

ziet er weer goed uit.... Ik heb er echt weer zin in . lekker bankhangen. moet alleen zaterdagochtend de nieuwe laguna II ophalen. garage is s middags niet open.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

ferrarif430

 jenson rijdt echt op de automatische piloot  Y

Dennis Postma

Jongens jongens, wat een schitterende race. Mooie overwinning voor Hammilton en een super race van Webber. Enige minpunt vond ik Rosberg, erg jammer dat ie niet nog even door kon zetten, maar toch, hij zat er goed bij en heeft Shumi wederom weer de oren gewassen. Knullig van de stop van Button zeg en de reden van de enige uitvalbeurt van vandaag zeg.  :x

Benjamin Renon

Ik heb "ouderwets" genoten van de race. Ook vele gevechten om een plek gezien. De opmars van Webber was toch wel indrukwekkend.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

RobScénic

Hoezo heeft Rosberg "wederom" Schumacher de oren gewassen? Ten eerste, de vorige race eindigde Schumacher in de punten, en waar was Rosberg?
Ten tweede: Rosberg startte vanaf P4 en eindigde op P5. Schumacher startte op P14 en eindigde op P8! Dat betekend dus dat Rosberg 1 plaats verloren heeft, terwijl Schumacher er 6(!) gewonnen heeft! Dus de oren wassen is maar relatief vind je niet? Ken je feiten, en blijf een beetje objectief a.u.b.

(Ow en voordat je nu met het argument komt dat er iemand die op P18 startte, nu 3e is geworden, die vlieger gaat niet op. Want die persoon rijdt in verreweg de beste auto van het veld, terwijl de Mercedes rond de 4e of 5e beste wagen zit. Die Red Bull is wel even een verdomd pak sneller als die Mercedes.)
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Tim

Zoals je zelf schrijft is de mercedes de 4e of 5e beste wagen van het veld, dat Rosberg 5e wordt is dus een zeer goede prestatie, Schumacher is gefinished waar ie dus hoort. Ik ben het er mee eens dat Rosberg Schumacher de oren heeft gewassen ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

CiteerTen eerste, de vorige race eindigde Schumacher in de punten, en waar was Rosberg?

Heb je gelijk aan, die race was het toevallig een keertje andersom. In Australië finischte Rosberg netjes voor Schumacher, net als vandaag.  ;) Dat is dus al 2-1 voor Rosberg, en dan heb ik afgelopen jaar maar niet mee gerekend.  --

CiteerTen tweede: Rosberg startte vanaf P4 en eindigde op P5. Schumacher startte op P14 en eindigde op P8!

Één van de redenen dat Rosberg een plekje verloren had (na dat hij er een aantal gewonnen had) hebben we allemaal kunnen horen. Rosberg kreeg te horen dat het brandstof niveau erg laag was en daar mee op moest passen. Vanaf dat moment begon hij terug te vallen, uiteraard om brandstof te sparen.

Dat Rosberg starte vanaf P4 en Schumi vanaf P14 zegt toch ook wel wat over de onderlinge prestaties, of niet?
En hoe wou je 6 plaatsen winnen vanaf p4, al had Rosberg gewonnen! Was Schumi dan nog steeds beter geweest omdat ie 6 plekken gewonnen heeft en Rosberg niet?  :? Feit is dat je aan de kop van het veld meer te verliezen hebt dan te winnen.

Citeer(Ow en voordat je nu met het argument komt dat er iemand die op P18 startte, nu 3e is geworden, die vlieger gaat niet op. Want die persoon rijdt in verreweg de beste auto van het veld, terwijl de Mercedes rond de 4e of 5e beste wagen zit. Die Red Bull is wel even een verdomd pak sneller als die Mercedes.)

En wat dit er mee te maken heeft weet ik ook niet. Webber heeft een ijzer sterke race gereden maar je zult mij dat echt niet zien vergelijken met de prestatie van Schumi of Rosberg. Dat je dat van mij verwacht vind ik erg ver gezocht en ga ik ook niet verder op in.  :0

Mijn objectiviteit hoef je ook echt niet in twijfel te trekken. Ik ben een fan van Hamilton, wat die jongen alleen al in zijn debuutjaar heeft laten zien, dat heeft mij echt overtuigd van zijn talent. Het liefst zie ik hem winnen. Maar, ik ben een nog grotere liefhebber van de sport. Als ik een mooie race (zoals vandaag bijvoorbeeld) te zien krijg waar echt gevochten word om posities ben ik meer dan tevreden, en dan maakt het mij niet uit als Hamilton een keer op bijv. p5 eindigt.

Ik zal niet ontkennen dat ik nooit een fan van Schumacher ben geweest. Maar zijn prestaties uit het verleden liegen er niet om. Tuurlijk, hij heeft des tijds alle steun gehad van Ferrari wat regelmatig over de rug van Barrichello ging (neem bijvoorbeeld die race in Oostenrijk) maar dan moet je het nog steeds wel doen.

Jouw reactie geeft mij erg de indruk dat je een Schumacherfan bent (begrijp me niet verkeerd, dat respecteer ik namelijk gewoon). Maar de manier waarop je reageert op mijn uitspraak hier boven en de manier waarop je de prestatie van Schumacher verdedigt doet mij erg twijfelen aan jouw objectiviteit.



ericmd

Precies. een mooie race met goede gevechten. en uiteindelijk maakt het geen kloot uit waar je start het enige wat telt is waar je eindigt. dus als je de Qualifier volledig verkloot dan start je ook daar waar je hoort te staan zolang je op race day maar doet wat er bij jou status hoort en wat er van je verwacht wordt. dan maakt het niet uit dat je achter de mindere goden start want die pak je allemaal voor de eerste pitstop gewoon omdat die gasten er niet toe doen.

Ik heb genoten vanmorgen ongeacht de uitslag. mooie gevechten en brilliante inhaalmanouvres. een aardige touché en een prutser van een monteur. op naar de volgende GP
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

RobScénic

Dat Schumacher vanaf P14 startte, is niet geheel aan hem te wijten. Immers, hij had problemen met het DRS. Blijf er wel bij, dat hij niet staat waar ik hem graag zie staan inderdaad. Het ging alleen alleen om de manier hoe het gebracht werd: Rosberg heeft wederom Schumacher de oren gewassen. Ik vind van niet. Ja, Rosberg is voor hem geeindigd (en volkomen terecht, Rosberg is een geweldig coureur), maar je kunt niet ontkennen dat Schumacher gewoon een degelijke race gereden heeft.
Ik vraag me af of je de race in Australië wel gezien hebt, want ik meen toch zeker te weten dat ze beiden uitgevallen zijn. Oftewel het is 1-1. (race dan, kwalificatie wint Rosberg)
Dus ik vraag me af waarom het dan "wederom de oren gewassen" is?
Ja ik ben een Schumacher-fan. Maar ik heb er geen enkel probleem mee om kritisch te zijn als hij weer eens een actie doet die niet helemaal goed is. Zo heb ik er ook geen enkel probleem mee om blij te zijn dat Hamilton won, geweldige race heeft hij gereden. En ja, natuurlijk zie ik Schumacher het liefst vooraan, maar die Mercedes, ik weet het niet. Om de een of andere reden gaat het mis in de kwalificatie, de race-pace is namelijk wel redelijk. Ow en met een 4e of 5e beste auto bedoel ik dat die kan meedoen om p8-p10 (2 auto's per team hé)

Die opmerking over Webber, dat was niet persoonlijk bedoeld hoor. Op diverse andere fora was dat het eerste tegenargument wat men gaf. Dus ik dacht, ik ben mensen voor, haha. Blijft natuurlijk wel, dat ondanks dat Webber de beste auto van het veld heeft, de prestatie er zeker niet minder om word!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Michel Veltman

en de nieuwe stand in de F1 manager...  :)


CiteerTeamnaam Teammanager Aantal punten
1.Team Steekvlam Stefan 157
2.Team MVRF1 MVRF1 152
3.Team Tim Tim 146
4.DPhoto racing team DPhoto racing team144
5. Team sijmpie sijmpie 132
6. Benjamin benn79 121
7. N-Coupe N-Coupe 116
8. Team coupe1.6 coupe1.6 111
9.Team jlrens jlrens 105
10. Klaas J Klaas Jans 96
11.Team Colima Colima96
12. Team EricMD EricMD 67
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

@robcoupe. Wat betreft Autralie heb je helemaal gelijk in. Mijn uitspraak was aan de hand van de klassering.

Het manager spel. Het gaat redelijk goed met mijn team, miss voor de volgende race nog het een em ander fijn slijpen. ;)

Nicole

Ik zak nu aardig haha :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev