Advertenties


Formule 1 DEEL 22

Gestart door Stefan, 15 februari 2011, 08:29:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Verder met de F1 perikelen !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Niet onverwacht:

Citeer
Nick Heidfeld neemt bij Renault de taken over van Robert Kubica, die als gevolg van een rallycrash in het ziekenhuis ligt. Heidfeld kwam afgelopen zaterdag al voor het team in actie tijdens de test in Jerez. Daar heeft de Duitser zoveel indruk gemaakt dat de renstal hem gecontracteerd heeft als vervanger voor Kubica. Middels een persbericht laat Renault weten dat Heidfeld deze week bij de test in Barcelona opnieuw in actie zal komen.

"Ik had graag onder andere omstandigheden mijn terugkeer in de Formule 1 gemaakt, maar ik ben trots dat ik deze kans heb gekregen", zegt Heidfeld. "Alles is zo snel gegaan, maar ik ben erg onder de indruk geraakt van wat ik tot nu toe gezien heb wat betreft faciliteiten en de toewijding van de mensen op de fabriek in Enstone. Ik heb genoten van de test in Jerez en ik voel me al thuis bij de jongens van het team. Ik heb ook een goed gevoel bij de auto die vrij innovatief is. Ik ben enorm gemotiveerd en kan niet wachten tot het seizoen begint."

Teambaas Eric Boullier legt uit dat hen geen makkelijke beslissing is geweest met het ongeluk van Kubica nog zo vers in het achterhoofd: "Het team heeft een paar moeilijke weken achter de rug, maar we moesten snel handelen. We hebben Nick in Jerez een kans gegeven en hij heeft ons erg geïmponeerd. Hij is snel, ervaren en technisch erg sterk in zijn feedback en begrip van de auto. We hebben altijd gezegd dat het een prioriteit was om een ervaren coureur in de auto te hebben en we hebben het gevoel dat hij de ideale man voor ons is."
Bron: www.formule1.nl
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

goede keuze mijn inziens, Heidfeld is snel, maakt weinig schade/foute en is idd ervaren..
Hij moet zeker in staat zijn om de nodige punten voor Renault binnen te halen Y (mits auto goed genoeg is natuurlijk ;))
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik denk dat Heidfeld inderdaad de beste optie is. Al verwacht ik niet ie de zelfde prestaties als Kubica zal laten zien. Maar toch een verstandige keuze.

Michel Veltman

GP2 wedstrijd in Bahreijn is afgelast vw de ''onrust''
benieuwd hoe dit voor de F1 tests/race zal uitpakken binnenkort....
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

De organisatie verzekerd een veilig race. Maar ik denk dat dat toch erg afhankelijk is van hoelang de onrust zal heersen.  :x

Ben benieuwd wat er gebeurd als men besluit daar niet te gaan racen...  :?

Michel Veltman

vraag me dan af hoe ze een veilige race garanderen...stel nou dat alle toegangswegen worden geblokkeerd...of gaat de politie aldaar gewoon met scherp schieten op iedereen die boe roept? (zoals ze al doen op het plein)

naja afwachten maar weer... ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma


Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

nog 2 weken langer wachten.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

RobScénic

Ik ben er juist blij om dat Bahrein niet doorgaat. Afserveren en nooit meer terugkeren graag! De race was sowieso een speeltje van een rijke kroonprins, diezelfde die er nu voor zorgt dat de situatie in dat land uit de hand loopt. Laat de mensen lekker demonstreren om zo meer vrijheid te krijgen, en laat de F1 vervolgens een ander circuit kiezen dan die zandbak daar. Thumbup
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

ErikVr

Citaat van: RobCoupe op 21 februari 2011, 19:17:50
Ik ben er juist blij om dat Bahrein niet doorgaat. Afserveren en nooit meer terugkeren graag! De race was sowieso een speeltje van een rijke kroonprins, diezelfde die er nu voor zorgt dat de situatie in dat land uit de hand loopt. Laat de mensen lekker demonstreren om zo meer vrijheid te krijgen, en laat de F1 vervolgens een ander circuit kiezen dan die zandbak daar. Thumbup
Heel leuk dat je hier een mening over hebt.
Het is alleen zo jammer dat je blijkbaar geen idee hebt waar je over praat. Maar ja, dat krijg je als je blindelings geloofd in wat de westerse media je voorliegt :)

Ja, ik lees het forum ook nog regelmatig :p
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

RobScénic

Dan leg mij eens uit, met al jouw wijsheid, waarom ik geen idee heb waarover ik praat. Beetje lompe opmerking vind je niet?
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Roy16v

ik hoop,als formule 1 fan dat de race alsnog gewoon door kan gaan.
kijk wat een economisch voordeel dit is voor heel veel mensen en tv zenders en ontwikkelingen in de techniek.
techniek wat je nu in je auto hebt zitten komt grotendeels voort uit de formule1 ontwikkelingen.

en daar komt bij,ik zit strax vanaf novenber na die spannende race maar te wachten tot het seizoen begint en als bahrein niet door gaat dan duurt de week daarop heeeel lang :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev