Advertenties


Mistlampen als Angel Eyes ??

Gestart door Pino, 13 februari 2011, 02:02:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

cmonsprenger

Heeft paikey niet dan die angeleyes lampen erin zitten van de ibher bumper, die 4 die je erbij krijgt/kan kopen? Waar eigenlijk dit topic mee begon haha  :D

Rodney

volgens mij heeft paikey ze er zelf in gemaakt !
maar de link die colima gaf zijn ze los te bestellen dus kan je die tog op de zelfde manier monteren als de ze zelfgemaakte angel eyes ringen ;)

Colin

En hoe vaak gebruik je je mistlampen nou eigenlijk? ik niet heel vaak.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Pino

Het gaat er ook niet om hoe vaak je ze gebruikt. ik vind het alleen geen gezicht de angel eyes met de originele mistlampen.

ik kan al wel vertellen dat de ph2 mistlampen niet in de ph1 passen, uit ervaring. de ph2 mistlampen zijn te groot voor de ph1 bumper gaten.

maar wat hierboven allemaal is gezegd kan ik wel wat mee !!

bedankt !!

(word vervolgd)


Dravious (Dennis)

Bestje mensjes, ik heb een dringend vraagje.

Vandaag heb ik angel eyes besteld en die vent zei dat ik een megane 2 heb dus ik ging er vanuit dat hij de pahse 2 bedoelde omdat op het plaatje wel mijn auto stond. maar ik ben bang dat hij ipv de megane I PHASE 2 eyes de megane 2 eyes besteld heeft omdat hij als laatste zei dat ze voor de megane phase vanaf 2002 waren.. dit gaat natuurlijk nooit passen ? heb er natuurlijk niet bij stil gestaan omdat je er vanuit gaat dat als een expert je auto ziet toch wel weet welke auto het is.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Den

Citaat van: Dravious op 17 mei 2011, 20:24:10
Bestje mensjes, ik heb een dringend vraagje.

Vandaag heb ik angel eyes besteld en die vent zei dat ik een megane 2 heb dus ik ging er vanuit dat hij de pahse 2 bedoelde omdat op het plaatje wel mijn auto stond. maar ik ben bang dat hij ipv de megane I PHASE 2 eyes de megane 2 eyes besteld heeft omdat hij als laatste zei dat ze voor de megane phase vanaf 2002 waren.. dit gaat natuurlijk nooit passen ? heb er natuurlijk niet bij stil gestaan omdat je er vanuit gaat dat als een expert je auto ziet toch wel weet welke auto het is.

Altijd zeggen welk type en versie ;) megane 1 phase 2
Experts zat maar betekend niet dat deze het altijd weten.
Bij ons in de buurt zitten ook van dat soort bedrijven, wanneer ze met de ph2 zijn begonnen weet ik niet.
Je weet je bouwjaar toch, als dat na 2002 is zou het kunnen, maar als ze de auto zien en jij herkent het van het plaatje dan zal het wel goed komen, anders ff bellen naar die zaak, weet je het zeker
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Tedo

Citaat van: Den op 17 mei 2011, 23:03:44
wanneer ze met de ph2 zijn begonnen weet ik niet.
In de tweede helft van 1999, de eerste Megane 1 phase II's hadden nog een kenteken met letters-letters-cijfers.
De Megane 2 phase I kwam in september 2002 (ik zag er ooit een met cijfers-JZ-letters, zal wel een van de eersten zijn geweest. De phase II van Megane 2 kwam eind jan/begin feb 2006, tussen cijfers-SJ-letters en cijfers-SK-letters (ik heb namelijk nog net een phase I met SJ (al is dat nu uiterlijk een phase II).
Koplampen passen bij geen enkele phase zomaar onderling, ook niet bij Megane 2 (al lijken ze sterk op elkaar; je hebt ook een andere bumper nodig). Voor de Megane 2 phase II bestaan ook geen angel/devil eyes.

Den

Qua kenteken maakt het geen verschil, dan heb ik een 16v ph1 uit '04 ;)
Meg 1 ph2 is tot begin '02 uitgegeven las ik net ergens. Weet ik dat ook weer..
Bij mij komt er een ph2 front op met kenteken uit 2004
Om het makkelijk te maken ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Dravious (Dennis)

Ik heb net gebeld en ze zijn besteld voor de megane 1 phase 2 ;)

Blij dat ik het toch even zeker weet haha begon al te stressen.
Mijn megane is een type 1 phase 2 uit 2000
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev