Advertenties


Mistlampen als Angel Eyes ??

Gestart door Pino, 13 februari 2011, 02:02:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pino

Hallo,

ik heb een Megane Coupe phase 1. vanmiddag heb ik hier de Chrome Angel Eyes koplamp unit in gezet. het staat superstrak.
ik irriteer me alleen aan die doffe, ongeveer groen uitgeslagen mistlampen.
ben mijn megane helemaal aan het opknappen, maar wil de originele voorbumper houden

mijn vraag is dan ook, en misschien is dit al eerder aan bod geweest maar heb ik het gemist, kan hier ook een soort van Angel Eyes in ?
of eventueel een heldere unit, zonder hier veel voor te hoeven aanpassen ?

weet iemand ook toevallig de maten van de gaten van de mistlampen ?

alvast bedankt

groeten,
Mitchell

cmonsprenger

Er staat er toevallig nu een op marktplaats die zijn ibher voorbumper verkoopt en daar zitten geloof ik 4 angel eyes mistlampen bij. Je zou even bij hem kunnen informeren of je die over kunt nemen en of ze even groot zijn, of waar hij ze vandaan heeft? :q

nd-photo.nl

Waarom de lampen niet loshalen en schoonmaken? Of vervangen door nieuwe mistlampen?

Colin

Citaat van: cmonsprenger op 13 februari 2011, 11:47:56
Er staat er toevallig nu een op marktplaats die zijn ibher voorbumper verkoopt en daar zitten geloof ik 4 angel eyes mistlampen bij. Je zou even bij hem kunnen informeren of je die over kunt nemen en of ze even groot zijn, of waar hij ze vandaan heeft? :q

Had ik ook al gedaan maar tot op heden nog geen reactie  :neen:
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Joey Voormolen

Die lampen zijn kleiner als de standaard mistlampen.
Lowered M3C GT

cmonsprenger

Ja ik had ook al gemaild, op mij had ie wel gereageerd, alleen toen ging het over de hele bumper en daar moest ie nog ongeveer gewoon de nieuwprijs voor hebben, en eigenlijk ben ik wel tevreden met mn standaard bumper met laguna lip. Wordt eerder tijd voor andere achterbumper keertje..

Anders optie phase 2 mistlampen erin? Die zijn toch helder van glas of heb ik het verkeerd

Colin

Kreeg ook reactie maar niet op waar die de lampen vandaan had. Ik weet wel dat Paikey een led variant heeft.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rodney

ik heb zelf ook angel eyes in me mist lampen gemaakt ;)

hier een linkie hoe je het kan doen !
alleen heb ik de lampen in de oven gehad om de kit wat zoepeler te maken dat je het glasje er makkelijker uit kan krijgen.

http://www.xs4all.nl/~wimpetri/angeleyes.html

hou er wel rekening mee dat je mist lampen dan niet meer kan gebruiken want dan smelten je ringen !
zelf namelijk ervaring mee gehad toen hebben ze ze aan gesloten bij de apk  omdat die het moesten doen toen zijn ze gesmolten !

ik vind die led variant mooier want die geven meer licht en vallen meer op !

succes

cmonsprenger

Ow je hebt ze zelf erin gekregen? Ik heb hier zelf al ervaring mee, ooit in mijn Aerox ook al 2 angel eyes in mijn koplamp gemaakt. Zag er echt vet uit toen !-!
Ik heb dat al geprobeerd om ze in de mistlampen te maken, heb thuis nog gordijnentrekker voor klaar liggen. Alleen kreeg de mistlampen niet uit elkaar? Die zaten echt kei goed vast, kreeg het glaasje er niet af, en kon nergens kit zien zitten of iets. Was bang dat ik alleen maar het glas kapot maakte als ik probeerde los te wippen met schroevendraaier (sprongen wat stukjes vanaf als ik probeerde :neen:)
Maar R-zant, jij hebt phase2 mistlampen, weet je toevallig of die anders in elkaar zitten? Ik kreeg mijne namelijk echt met een mogelijkheid uit elkaar. Iemand die weet of dat bij phase1 ook te doen moet zijn?
Ja smelten ze dan echt weg, worden die mistlampen zo warm dan?

Colin

phase 2 lampen zijn ook helder dacht ik? passen die in een phase 1?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rodney

#11
ik weet niet of ze het zelfde zijn fase 1 en 2 ! maar die van mij zaten in iedergeval gekit ;)


deze link kon ik net zo gou niet vinden maar ik heb hem gevonden hier staat alles heel duidelijk beschreven met de oven ;)

http://www.r2motorsport.nl/bestanden/angelreport.pdf


met deze 2 links moet je een heel eind komen !


hier het verschil van dat van mij en dat van paikey overdag,
dat van mij zie je bijna niet alleen als je het weet zie je het een beetje,





Nicole

Mij is verteld dat de phase II mistlampen niet passen, ik wou ze er ook graag in hebben..
Maar zou het uit eigen ervaring helaas niet weten.. :neen:
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

cmonsprenger

Ja daar zouden we een heel eind mee moeten komen, miss dat ik dat een keertje ga proberen, verder is het echt easy om die dingen te maken en leuk om te doen ook! Maarja aangezien ik al dagrijverlichting erop heb zitten en je dan je mistlampen niet meer kan gebruiken denk ik dat ik maar niet ga doen.. Miss wel leuk idee voor anderen hier op forum, ik kan jullie iig vast zeggen (zoals bij mij in mn scooter was) deze zelfgemaakte angeleyes vallen wel stuk beter op dan de ringen in je standaard angeleyes koplampen overdag.

Balen dat die van phase2 er niet in passen zeg :neen:

Rodney

dan is het mischien een optie om die ringen die paikey heeft te monteren ik denk dat niet smelten :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev