Advertenties


Klets maar raak DEEL 135

Gestart door Stefan, 9 februari 2011, 08:48:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Yep. NL-power is altijd op zondag open en zaterdags gesloten. Y

Robin

Handig op zich, er zijn er zat die zaterdag ook moeten werken :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Hebben ze opzich wel aardig over nagedacht ja Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Wat ik ooit begrepen heb is dat dit gedaan is voor de klanten uit staphorst. Dan hadden die ook nog iets te doen op zondag.

Stefan

Op zondag is het voor mensen uit die conterijen toch juist de bedoeling om naar de kerk te gaan en verder niks te doen.
Zondag is toch juist de rustdag........... :huh:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Dat is meer van de oude garde daar.  ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

is de nieuwe garde dan van het uitbouwen van de auto :P

freek

als je echte staphorsters hebt die mogen echt niks doen.staat in de bijbel  ;). je komt ze nog wel eens tegen in klederdracht appart buurtje daar. ik rij er wel eens door als ik in de polder aant werk ben. niet mijn gebied zeg maar :q
only men of stihl

Rick Santbergen

Laten we nu niet overgaan tot het beledigen van bepaalde groepen mensen in Nederland.

Sommige mensen (oude en jonge garde) hechten waarde aan de zondagsrust. En dat is hun goed recht! :)

Benjamin Renon

De Franse snelwegpolitie heeft zijn nieuwe wapen in ontvangst genomen. Het wagenpark wordt in de komende tijd uitgebreid met zeventig Méganes RS.
De Franse Gendarmerie vervangt in de komende tijd de vloot Subaru's Impreza WRX door de Renault Mégane RS. Daarmee is de politie weer terug op het oude nest want in het verleden werden ook Alpines en Renaults 21 Turbo's als interventieauto's gebruikt op de Autoroute. Voor het minder spectaculaire werk gebruikt de Franse politie al negenhonderd Méganes hatchback en estate, Clio's, Masters en Kangoo's.
De Méganes RS worden vooral ingezet bij extreme snelheidsovertredingen en achtervolgingen. Verder zijn zaken als vrachtdieven en drugssmokkelaars de klanten van het team dat gebruik maakt van de snelle Renaults.
De politie heeft zeventig exemplaren besteld. Die zijn voorzien van het Cup-chassis dat zorgt voor een preciezer weggedrag op hoge snelheden. Verder zijn er in het interieur aanpassingen gedaan om alle spullen kwijt te kunnen. Ook is de Mégane RS van de Franse politie wat sneller dan de burgerversies. De topsnelheid krijgt er 5 km/u bij en ligt op 255 km/u. De sprint van 0 naar 100 km/u gaat in 5,8 in plaats van 6,1 seconden. Vanaf april kunnen we dit soort taferelen zien op de Franse snelwegen want dan starten de Méganes RS de patrouilles.
Bron: Autoweek
Dat vraagt natuurlijk ook om een foto.

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Colin

wat zou ik nu graag bij de gendarmerie zitten zeg 8)7
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rebecca Fontijn

ik zal es goed op letten als ik met vakantie ga  :q

Dennis Postma

Als je maar hard genoeg rijd Rebecca, dan komen ze vanzelf tevoorschijn.  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev