Advertenties


verstevigen montage beugels afdekplaat achterklep Grand tour

Gestart door Roadkill (Michiel), 7 februari 2011, 22:24:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Aangezien afgelopen vrijdag de afdekplaat die bovenop de achterklep zit inclusief 3e remlicht er met 120 per uur van afvloog,en ik hier geen zin in heb dat het met de nieuwe weer gebeurd wilde ik even kijken of er mensen zijn die hier iets op weten.Dacht zelf de beugels(noem het maar ff zo) met polyestermatten te versterken. O hwwft iemand anders een oplossing,wel belangrijk btw,want op de nieuwe afdekplaat komt namelijk ook de orginele Grand Tour spoiler.

Greetz Roadkill
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

A110

Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Dan moeten de bevestigingspunten al een keer gebroken zijn en toch gemonteerd waardoor hij niet vast heeft gezeten.
Gewoon een nieuwe monteren en zorgen dat je nieuwe klemmen en boutje's gebruikt.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Roadkill (Michiel)

Hmm nou ok alles nieuw nu en inclusief spoiler gemonteerd,zit nu wel iig een stuk steviger vast dan voorheen. Btw de auto lijkt ook een keiharde reset te hebben gehad bij het aansluiten van het remlicht. Moest iig de ramen opnieuw ff inleren en de dagteller staat weer op nul. Bij komend voordeel is wel dat de melding wielsensoren defekt weg is.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Heb je die spoiler alleen met kit of ook met bouten/schroeven vastgezet? Bij mij is de eerste afdekplaat ook wel eens los komen te zitten, maar er nooit afgewaaid. De bevestigingspunten waar de schroeven van binnenuit in komen waren op diverse plaatsen gebroken, maar de plaat bleef nog wel zitten op de drie klikpunten midden op. De spoiler zit bij mij met 5 bouten én kit goed vast op een nieuwe plaat.

Roadkill (Michiel)

bhij zit er gekit op,en met schroeven,is er ook nog steeds niet afgewaaid nu,maar zit ook veel vaster (eigenlijk gewoon superstrak) dan de oude.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev