Advertenties


vooruit coupe

Gestart door Roy16v, 28 januari 2011, 20:38:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy16v

heeft er hier iemand ervaring met betrekking tot vervangen van een vooruit van een phase1 coupe en wat de kosten hiervan zijn?

Benjamin Renon

Een barst of scheur erin? Laten vervangen kost je alleen je eigen risico of de helft ervan. Staat dat niet in je polisvoorwaarden?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stony (Robert)

Ik had vorig jaar in de winter vanuit het niets ineens een scheurtje in mijn voorruit zitten, heb zelf een Ph2.
Mij kostte het vervangen 70 euro, mijn verzekering dekte de rest. Ik heb mijn auto W.A. Plus verzekerd ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Benjamin Renon op 28 januari 2011, 20:47:23
Een barst of scheur erin? Laten vervangen kost je alleen je eigen risico of de helft ervan. Staat dat niet in je polisvoorwaarden?

Heb je alleen wa verzekering? dan moet je de ruit zelf betalen, Heb je wa + dan kan de verzekering volledig vergoeden of jij moet een klein deel aan mee betalen!
Ben je Allrisk, dan kan het zo zijn dat je het niks kost, anders kan het zo zijn dat het je eigenrisico kost, dit alles ligt aan de verzekeringmaatschappij waar bij je zit!

Ik heb bij Autotaalglas Gewerkt, vandaar dat ik er een beetje vanaf weet! Tip: Neem altijd je groenekaart mee! Daar maken ze een kopie van, en dat sturen ze naar de verzekering's maatschappij door voor de rekening.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Roy16v

ik ben er niet voor verzekerd,daarom was ik ook even benieuwd wat zon raam kost.

RobScénic

WA-plus verzekeren, kost maar een paar euro per maand meer. En dan je voorruit laten vervangen.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Rebecca Fontijn

ik was 70 euro kwijt bij carglass rest is gedekt

Nicole

Bij onze verzekering kunnen we om een of andere reden geen verzekering voor ruitschade nemen, waarom, i don't know haha!
Maar wouden gewoon weten wat ongeveer de prijs is voor alleen de voorruit, misschien dat iemand dat weet?
We hebben iemand die het materiaal wel heeft om hem erin te zetten thuis, (werkte enkele jaren geleden bij Carglass (dacht ik) maar hij weet niet wat de prijzen op het moment zijn), dus we willen eigenlijk gewoon alleen een voorruit regelen haha! :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Kun je je helemaal niet voor ruitschade verzekeren? Wat als je nu een sterretje in je voorruit hebt? Die wil je neem ik aan ook laten repareren?

Ik schat dat een voorruit (helder of warmtewerend) tussen 150 en 400 excl BTW zou kosten. Anders de sloop/marktplaats proberen?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

sjerrie

Volgens Radar of een van die programma's moet je onverzekerd niet naar de grote jongens gaan. Dan ben je snel 2 tot 3 keer de prijs kwijt.
De inkoop is gemmiddeld € 80 maar bij bv carglass of autotaalglas betaal je voorhet zetten al snel rond de 300€..
Nogmaals dat is dus als je niet bent verzekerd tegen ruitschade.
Ik zou zeggen google het even of ga gewoon eens rondbellen. Denk dat je daar verder mee komt.


Succes!
~Just got Maggied~

Roy16v

had al een beetje gegoogled maar ik kan geen prijzen vinden.
als iemand nou zon raam heeft voor 90 euro b.v. dan heb ik wel iemand die hem er voor me inzet.
mijn excuses,maar die grootere bedrijven zijn legale inbrekers en daar ga ik dus ook niet heen :P

meganedennis

Toevallig vanmorgen nieuw raam in mijn coupe phase1 gekregen.
Was €75 euro eigen risico kwijt, en 2 uurtjes de auto dan :q

Stefan

#12
Ja precies, met de gebruikelijke verzekering kost het je een tientje of 7 zo'n beetje, maar schijnbaar zijn ze hier niet voor verzekerd.
Denk dat een nieuwe voorruit wel zo rond de 300,- tot 350,- euri gaat kosten...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

We kijken nu in ieder geval even naar een andere verzekering, waar we wel verzekerd zijn voor ruitschade, want vindt het een beetje raar dat het niet kan.. :?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

Bij een verzekering WA+ (of extra) zit gewoon een ruitschade verzekering neem ik aan..
Bij alleen maar basis WA niet nee.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev