Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 40

Gestart door Stefan, 28 januari 2011, 19:22:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Robin op 30 januari 2011, 21:29:47
Ik zou mijn stadslicht helemaal niet dimmen, waarom zou je? Zó fel zijn de led's ook weer niet hoor :P

Het zou in mijn ogen zelf's nog feller mogen! kijk maar naar mijn foto's!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

paikey

idd die led's horen niet te dimmen en dat is bij audi ook niet zo (alleen als het knipperlicht aan staat)

Citaat van: colima op 30 januari 2011, 20:26:50
Je hebt daar speciale modules voor. Dan dimt de dagrijverlichting. Waar? Even google raadplegen

Dit gaat alleen maar op als je over extra bij geplaatste dagrijvelichting praat en bij jou is het nu dagrijverlichting en stadslicht in 1.

Jeremy

#32
Oke ik dacht dat het verboden was joh! maar in dat geval laat ik het lekker zo :D

@Shiftgear,
Ik vind die van jou eigenlijk nog mooier haha!
Ik heb geen led knipperlichten helaas, ik vond die een beetje te duur
Idd een mooie combo met die mistlampen !-! zou helemaal mooi zijn als die ook blauw licht uitstraalden!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Jeremiahhh op 30 januari 2011, 21:39:27
Oke ik dacht dat het verboden was joh! maar in dat geval laat ik het lekker zo :D

@Shiftgear,
Ik vind die van jou eigenlijk nog mooier haha!
Ik heb geen led knipperlichten helaas, ik vond die een beetje te duur
Idd een mooie combo met die mistlampen !-! zou helemaal mooi zijn als die ook blauw licht uitstraalden!

Ja die kun je ook kopen! ook led!
Ik denk dat ik heel mijn auto in LED Hul! Ik ben hard op zoek naar andere achterlichten alleen heb niet gevonden wat ik wil hebben! ( Later meer uitleg! )

Maar de jouwe zijn ook niet verkeerd! moeten maar eens lang's een boulevard rijden met onze Mégane's en dan het liefst als het Schemert!:D
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Jeremy

Ja dat was mijn plan ook o-)
Ik ga de mijne ook zoveel mogelijk LED uitvoeren, alleen met de achterlichten word 'm helaas niet aangezien ze voor de CC niks hebben.
Haha ja moeten we doen! en gelijk een paar mooie foto's maken natuurlijk ;) misschien een keer bij een meeting :)

matthew

Bij Audi zijn die led lichten dagrijverlichting,en deze gaan uit wanneer je je gewone dimlicht aan zet.
Bij je megane zijn de led lichtjes op stadslicht aangesloten en deze branden dan ook altijd mee met je dimlicht.

Remy P

heb vandaag nieuwe ruitenwissers moeten vervangen. Zit in een streep in het glas van de ruitenwisser. Deze bleken niet geweldig meer en hebben schijnbaar met vuiligheid die streep in het glas gekrast. Helaas konden ze de kras er niet meer uithalen, of ik moest de hele vooruit vervangen (= 453 euro)....maar dat gaat ik tog maar ff niet doen ;)

Nicole

Gister een nieuwe kofferklep gekocht.
Kofferklep van de phase II voor mijn phase I, zonder de mistlampen etc., phase II achterlichten hadden we al liggen :)

Moet hem nu alleen nog laten spuiten! Verder wel een hele nette kofferklep zonder plekjes of beschadigingen!

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

Hij ziet er idd nog netjes uit ja !-!

Van die kras in je voorruit is idd wel zonde ja Remy ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Balen van die kras idd.

En die klep. Ziet er zeker goed uit. Is net even iets strakker he bij een phase 2.  !-!

Remy P

kun je zo'n kras er niet af polijsten met een middeltje? Die man die me hielp zei dat dat niet ging, omdat het echt in het glas zit, maar misschien iemand anders ervaring hiermee?

Nicole

#41
Citaat van: Dennis Postma op  3 februari 2011, 16:13:29
En die klep. Ziet er zeker goed uit. Is net even iets strakker he bij een phase 2.  !-!

Ja idd, moet nu alleen nog blauw haha!
Ja vindt deze klep netter, die phase 1 kleppen vindt ik wat minder door die mistlampen erin.
Straks heeft m'n phase I een phase II achterkant haha!

@Remy: Zo'n flinke kras door die ruitenwissers? Dat is balen!
Ik kan je alleen niet verder helpen of het er op een een of andere manier af te krijgen is, weet ook niet hoe groot/diep de kras is?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Remy P

die kras is de volledige lijn die 1 wisser maakt, dus het is een boog van onder tot boven. Het ziet er meer uit als een smerige veeg, maar het is degelijk een kras. Of meerder krasjes naast elkaar zelfs.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Remy P op  3 februari 2011, 16:37:42
kun je zo'n kras er niet af polijsten met een middeltje? Die man die me hielp zei dat dat niet ging, omdat het echt in het glas zit, maar misschien iemand anders ervaring hiermee?

Kras wel halen is mogelijk! Maarrrrr... het volgende wat je gaat krijgen is dat je een Wazige Plek er voor terug krijgt! Zo wazig alsof het lijkt dat je dronken achter het stuur zit! Is dus niet aan te raden!
Hoe komt dat dan? Dat komt omdat je ruit niet plat is maar Bol!  Het vervormd dus, dat is de hele reden!

Heb jij een zijruitje die plat is, Denk aan een oude auto, dan is het wel mogelijk!

dus: of je kiest er voor om er aan te wennen, of je vervangt hem! Keuze is aan jou!

Succes met je ruit! hoe ben je trouwens verzekerd? Ben je wa + ?  dan zou het kunnen dat je niet veel hoeft te betalen aan je nieuwe ruit, ligt wel aan de verzeker maatschapij waarbij je aan zit! je zou die ook kunnen bellen voor dat soort vragen! <<<-----TIP!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Remy P

bedankt voor de tip ShiftGear, zal het onhouden! ;)
Dacht wel dat ik wa+ verzekerd ben, maar is het niet zo dat dit schade door eigen toedoen is? In dat geval krijg ik toch niets vergoed?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev