Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 40

Gestart door Stefan, 28 januari 2011, 19:22:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stony (Robert)

@ Rogier:

dat klopt dat ik die nog niet heb ;) heb eigenlijk niet heel veel aan mijn megane gedaan buiten n lagedakspoiler, zomers 17 inch, lexus look xenon, goede audio en nu dan mn spoorverbreders ;) verder ga ik (denk ik) niet zoveel aan m'n megane doen ;) maar je weet nooit he ;) misschien dat ik nog een projectpagina ga maken maar dan kijk ik eerst nog even naar oude foto's als ik die nog heb ;)

(srry voor offtopic)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Benjamin Renon

is 16mm niet een beetje veel? of is het 8 mm per kant?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stony (Robert)

16 mm per kant, m'n wielen achter stonden echt heel ver naar binnen t.o.v. de voorste banden ;) die staan mooi strak bij het spatbord, achter totaal niet ;) maar ik monteer ze denk ik maar tegelijk samen met m'n zomerbanden ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Stony (Robert)

Hier nog even een foto voor het idee, voorkant staat wel netjes zo, de achterkant heel ver naar binnen ;)



RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Stony (Robert)

nee dat is de bedoeling (voorlopig) nog niet ;) heb wel gelezen dat ik dan de wielkasten moet uitrollen? of kom ik dan op andere problemen?
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

sijm138 (jesse)

met 3.5 cm verlaging heb je daar geen last van als het goed dan vul je namelijk mooi je wielkasten
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Rick Santbergen

#8
Citaat van: sijm138 op 29 januari 2011, 01:27:27
met 3.5 cm verlaging heb je daar geen last van als het goed dan vul je namelijk mooi je wielkasten

Met zijn spacers en die verlaging, moet hij zijn wielkasten achter rollen, anders loopt hij met inveren aan, denk ik.

Dirk Kuipers

Ik heb ook spacers en verlaging (en 18" wielen). Als ik inveer op de snelweg (bij 120km/h) komen mijn wielen tegen de zwarte kappen in de wielkassen aan (die zijn nu dus ook al kapot gesleten).
Het is dus wel even de vraag waar je tegenaan zult komen als je daar last van hebt..maar een verlaging is zeker een mooie verbetering.. ;)

Ik kan trouwens beter in verledentijd praten, want mijn auto rijd al 3 jaar niet meer... hahaa... Oke...

Ik had ook spacers en verlaging (en 18" wielen). Als ik inveerde op de snelweg (bij 120km/h) kwamen mijn wielen tegen de zwarte kappen in de wielkassen aan (die zijn toen ook al kapot gesleten).
Het is dus wel even de vraag waar je tegenaan zult komen als je daar last van hebt..maar een verlaging is zeker een mooie verbetering.. ;)


Rick Santbergen


Dennis Postma

Een verlaging zou het plaatje wel afmaken. Ik blijf trouwens die kleur van je auto een van de mooiere kleuren vinden voor een Megane.  _o_

Joey Voormolen

Bij 3,5 cm zal je niet erg last hebben met aanlopen.
Tenzij je met ze 4en in de auto zou zitten is de kans groot dat die wel aan loopt.
Verlaging is altijd een mooie verbetering al is het bijv maar 2 cm. :grin:
Lowered M3C GT

Dennis Postma


Stony (Robert)

Heb vandaag mijn spoorverbreders gemonteerd! Hier dan het resultaat!  !-!

Voor:





Na :




Na het monteren begon de achterkant van de auto rare tokkelende geluiden te maken?  :?
zodoende heb ik ze er voorlopig maar onderweg gehaald..



Weet iemand hier trouwens waar het 5e gat voor is in de spoorverbreder?






En helaas toen ik uit de garage reed, lag er een stuk betonijzer half over de oprit heen, en door de bocht die ik draaide zit er nu dus een kras op mijn vorig jaar opnieuw gespoten bumper van ca. 20 cm  :neen: 
zat dus niet echt mee vandaag  l-

RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev