Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 40

Gestart door Stefan, 28 januari 2011, 19:22:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen


Stefan

Zeker  !-!
Joost kan er wel een bedrijfje in beginnen zo langzamerhand.. Y :D !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

goed bezig heren.
ik heb zojuist de roadbox opgehaald.
en gelijk gemonteert.
foto's volgen ;)
Truckertje

Joey Voormolen

@cmon netjes zo vind wel de voorkant mag nog 1 cm zakken zodat die wat mooier in evenwicht staat.
Lowered M3C GT

cmonsprenger

@Joey Ja vind ik zelf ook, alleen probleem is dat ie verlaagd is met verlaginsveren en dan dit dus wel ongeveer zijn max is toch. Joost en ik hebben hem achter express zo gezet, zodat als ik ooit nog een schroefset zou kopen ik hem net iets kan laten zakken aan voorkant en mooi kan afstellen op de achterkant :q

Rick Santbergen


cmonsprenger

Ik kan jullie vast melden dat die verlaging niet gelukt is, heb ik van Joost al gehoord. Koentje zal waarschijnlijk straks/binnekort zelf wel uitleggen ;)

Joost-cabrio

ja helaas 1 gelukt vandaag en 1 niet:(:(:(:( was er al bang voor toen ik hoorde van koentje dat hij 1 kapje er niet af had gekregen.

wat blijkt is er al zoveel met de hamer opgeslagen dat mijn standaard busje van 38 mm niet eens op de as paste en nieuwe moest maken van 40 mm.

ik denk dat bij de vorige verlagen de as verkeerd gemonteerd is geweest en met de hamer er in hebben geslagen en daardoor muur vast zit:(:( vind het super jammer, dat het niet gelukt is maar kan helaas niet toveren.


Joey Voormolen

Dat is wel zonde voor jou en koen dan.

Oke dat word een schroefset aan schaffen dan haha :D Maar wel lekker bezig hoor zo !-!
Lowered M3C GT

Rick Santbergen


Joey Voormolen

Lowered M3C GT

matthew

Ziet er wel goed uit crom,maar omdat voor nog iets hoger staat had ik hem achter toch nog een tandje hoger gedaan.

Zoals ik het lees zou voor Koentje de oplossing zijn een nieuwe(gebruite achteras zoeken en deze monteren en omlaag zetten.

Joost-cabrio


matthew


ivo.

naja in ieder geval succes met het verder verlagen dan!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev