Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 40

Gestart door Stefan, 28 januari 2011, 19:22:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Erwin Haanen

steentje pakken paar keer tikken ,was de tip van mijn verzekeraar toen ik allemaal steenslagjes had en bel me als je naar carglas gaat ik regel het wel :-)
megane 4 station 1200 gtline

Remy P

is een mogelijkheid, maar ligt er maar aan hoeveel ik vergoed kan krijgen. Als ik nog steeds veel moet betalen, dan ga ik gewoon wennen tegen de streep aan te kijken.

Benjamin Renon

Wil wel even met de Evo wat steentjes opgooien. ;) Alleen moet er dan wat meer gebeuren dan alleen je ruit vv.
Zolang het niet erger wordt zou ik ermee doorrijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Als je WA+ verzekerd bent zou ik het wel weten hoor.... Y
Heb ook wel eens per ongeluk een hamer op mijn vooruit laten vallen.... o-) :x
Kostte toen 75,- voor een nieuwe voorruit -- Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

balen remy.

@n-coupe. zal er vast stuk beter uitzien denk ik.
Truckertje

matthew

Dat is balen Remy,maar het kost idd alleen je eigen risico.

75euro.

DHL

Steentje.... neem stukje porselein van bougie en werp dat even tegen de ruit :afro:

Rogier


Stefan

Moet ie in ieder geval vervangen worden ......... -- o-) ;)

Maar we dwalen af, on topic maar weer! !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Rogier op  3 februari 2011, 23:09:44
dan spat je hele ruit uit elkaar dhl ;)

Je vooruit kan niet uitelkaar spatten! Je vooruit bestaat namelijk uit 3 lagen: 2 Lagen glas en tussen het glas zit Plastic/folie die alles vast houdt! Dus hoogtens kan je een scheur/barst krijgen, maar door heenk omen niet!  ( Ja of het moet een zware Ijzeren balk door je vooruit komen. )

Back to Topic!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

freek

late reactie

maaaar afgelopen maandag is onze megane gezakt door H&R veren. ben wel tevreden zou binnenkort even foto maken. maar moet ik zeggen dat ik hem graag nog lager had gewild. viel me wel beetje tegen hoe ver die zakt. maar ja megane 2 staan uit zich zelf al belachelijk hoog. het ziet er in iedere geval al stuk beter uit  !-!
only men of stihl

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

freek

only men of stihl

cmonsprenger

#59
Net terug uit Didam, ook mijn achterkant is nu omlaag Y Ben er zo blij mee! !-! Wat vinden jullie dervan?

Voor en na:


Verder zit ik er aan te denken om ook lid te worden, echter weet ik niet of ik meetings kan komen bezoeken i.v.m. drukte studie werk en vriendin :q Alleen al is het alleen om jullie te financieren/sponsoren zou ik het doen. Ook vind ik het leuk om een projectpagina aan te maken, want een projectpagina aan fotos op hyves is ook niks he haha :D Echter zou ik wel heeel graag de Meganeclub stickers willen. Deze vind ik echt heel erg mooi staan op die achterruitjes. Misschien dat iemand ze nog heeft en ik die er dan bij of ipv kentekenhouders zou mogen? Of anders misschien weer stickers laten maken voor welkomstgeschenk aangezien er meer vraag naar is?


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev