Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 40

Gestart door Stefan, 28 januari 2011, 19:22:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey Voormolen

Zo dat is kloote zeg.
Ziet er wel beter uit.

Maak even een projecten pagina aan
Lowered M3C GT

matthew

Dat is inde4rdaad minder.

Maar had je de langere wielbouten dan al?
Want als dat niet is,dan hebben denk ik je wielen gewoon te los gezeten en dat geeft rammelende geluiden.

Benjamin Renon

Of de wielbouten zijn te lang. ;) (mocht je deze hebben gebruikt.)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Ik vind het maar smalle bandjes, of ligt dat aan mij?

Welke bandenmaat ligt eronder?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stony (Robert)

zijn orginele bandenmaten I.C.M. orginele lm. velgen  ;) winterbanden heh  :q
ik zou morgen even de bouten opmeten als ik tijd heb! De langere bouten zaten bij de set spacers, de langere slotbouten komen volgende week ;)   kan het zijn dat het geheel niet goed past omdat ik orginele velgen gebruikt heb? en alleen past bij lichtmetalen velgen?
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

ivo.

ziet er netjes uit die verbreding!
mooie kleur van de megane ook trouwens!

Jeremy



Ik heb vandaag eindelijk mijn lampen gemonteerd, Hier het resultaat:




Vind het wel mooi geworden :) alleen ben ik nog niet helemaal tevreden met het lichtbeeld, maar dat moet ik dan maar door de dealer laten afstellen denk ik.
En als ik me dimlicht voer dan blijven de ledjes aan, iemand een idee hoe ik dit voorkom?

Ciaoo!

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Jeremy

Daar heb ik dus eigenlijk nooit op gelet :D en het is toch verboden om de 2 dingen tegelijk aan te hebben?
Ik heb ook het idee dat het dimlicht minder fel is, maar zal wel liggen aan mijn afstelkunsten o-)

Colin

Je hebt daar speciale modules voor. Dan dimt de dagrijverlichting. Waar? Even google raadplegen
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Jeremy

Thnx Colima! Ik heb al een module gevonden :) Ik hoop alleen dat het een beetje makkelijk in te bouwen is :P

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

De mijne gaat ook niet uit! ik zal nog wel even snel een fototje plaatsen, en heb vandaag de derde remlicht gemonteerd, die ik gekocht heb van Matthew  !-! Bedankt nog!

over een paar min foto's!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Robin

Ik zou mijn stadslicht helemaal niet dimmen, waarom zou je? Zó fel zijn de led's ook weer niet hoor :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Hier de Beloofde foto's:


Ik heb de zwarte variant Devillight van het merk Daylight.






Citeernd het wel mooi geworden  alleen ben ik nog niet helemaal tevreden met het lichtbeeld, maar dat moet ik dan maar door de dealer laten afstellen denk ik.
En als ik me dimlicht voer dan blijven de ledjes aan, iemand een idee hoe ik dit voorkom?

Zoals je ziet dimt die van mij ook niet! het is volgens mij ook niet verplicht om ze te laten dimmen.


Dit is het mooie Combinatie om te rijden. :9~ :police:


Laaste dan!  :q

@ Jeremiahhh: Heb jij ook Led Knipperlicht op je koplampen?








Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev