Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 40

Gestart door Stefan, 28 januari 2011, 19:22:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

paikey


sjerrie

Inderdaad, woon in hoogerheide zoals paikey zegt.
Heeeerlijk rustig dorpje :).
~Just got Maggied~

Wouter

Citaat van: Stefan op 24 februari 2011, 13:47:28
Volgens mij is dat topic om een auto te laten zien die je in plaats van je eigen megane hebt gekocht... Y
Doe maar gewoon in klets maar raak.. !-!

Ok! ze staan daar!
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

freek

om even antwoord te geven  ;)

zat een week op terschelling voor mijn werk.

dit is -4cm en de trekhaak blijft zitten wegens het toch nog wel eens aanhanger gebruik  !-!.

verder rogier zal er zeker nog wel wat gebeuren zowieso andere verlichting op de hele auto en ach we zien wel wat er op het pad komt. de vriendin bepaald nu ook mee aangezien het ook haar auto is  ;)
only men of stihl

Erwin Haanen

zo de nieuwe velgen staan erop,natuurlijk nu helemaal niet meer te spreken over de "jeep modus"van de megane ,dus binnen dit en 2 weken wordt ie door een schroefset van H&R platgezet,bleek dus toch te gaan,wel weer prijzig (1300 euro),maar had gemeten en 4cm was me toch te weinig.


oud


nieuw
megane 4 station 1200 gtline

eliatuning

mooie velgen
en goede keuze van schroefkit :-)
ben benieuwd naar de verlaging
en om deze tegen te komen

grtz
rather low and slow than high and fast

Erwin Haanen

thnx ben echt blij dat Patrick zei da da zeker ging met die h&r schroefset,en betaal ze minder dan dat ik die van u heb betaald,die van tessenderlo hebben toen goed in mn tessen gezeten ,ach ja aldoende leert men e
megane 4 station 1200 gtline

Stefan

Ik vind het helaas niet zo'n mooie wielen.. :cry: :neen: sorry.. :x
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

eliatuning

Hier in lanaken rijd ook een coupe 3 rond, met H&R schroefkit ultra low
is ferm
rather low and slow than high and fast

Robin

#145
Gisteren samen met maatje de TIP gemonteerd :grin: Aanzuiggeluid is erg veranderd, je hoort de turbo nu echt hard opspoelen, afblaasgeluid is iets minder geworden, maar ik vind het zo beter :grin: :grin:

Hier het verschil met de originele..



En hier gemonteerd..





:grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

samen met rutger gedaan ?
die van rutger hoor je nu ook lekker blazen :)

matthew

Nice Robin.

@Blue angel denk dat de wielen er inderdaad mooier uitkomen met een mooie verlaging.

matthew

Ik heb met mijn clio ook niet stilgezeten de laatste tijd.

Inmiddels zijn de voorste zij ruiten licht getint(goed gekeurde) en een raamband op de voorruit getint.
Tellerunit van een fase2(dan heb je een gele toerenteller achtergrond).Echter heb ik deze moeten plaatsen omdat de andere de verlichting van de teller uitviel.Kmstand heb ik gewoon over kunnen zetten dus is niks aan gerommeld.
Remklauwen voor en achter rood geschilderd.
En rondom 3 cm verlaagd.
En een nieuwe radio gekocht en me versterker en woofer ingebouwd.(hier nog geen foto's van.)

Ramen tint




Tellerunit



Remklauwen









Verlaging









Verlagen en verven heb ik vandaag gedaan.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev