Advertenties


Klets maar raak DEEL 134

Gestart door Stefan, 27 januari 2011, 14:35:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Ik vind het een stuk knapper staan met een roadbox Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Ik ben het met stefan eens, het maakt de cabrio net weer iets mooier.

Remy P

Ben er persoonlijk ook niet echt fan van...je kan dan geen mensen meer meenemen achterin (word nu op zich ook al krap, daar niet van...)
lijkt me wel handig als je extra opbergruimte nodig hebt :D

cmonsprenger

Zo mijn elektrische ramen werken eindelijk _o_ Haha wat ben ik er trots op, blijf er maar mee spelen! En dat met dit weer... Het was nog een heel gedoe om de kabels erdoorheen te krijgen maar het is gelukt,wij toen testen, deed ie het niet. Ik dacht nee dalijk zit er iets fout, bleek het een doorgebrande zekering te zijn :D! Werkt mooi nu, alles origineel weggewerkt en al!
Iemand die al naar mijn FAQ heeft gekeken? Is ie al goed gekeurd voor in het FAQ-gedeelte? Ik hoop dat de mensen hier er wat aan hebben en meer mensen dit gaan proberen, aanrader !-!

Dennis Postma

Ik ben het met Stefan eens. Zo'n roadbox maakt een cabrio een stukkie sportiever. En die achterbank heb je toch niets aan.

JanJ

#110
Citaat van: edje op  2 februari 2011, 21:34:43
misschien deze van de week halen.
http://link.marktplaats.nl/418332247

Straks gaat ie nog op onze vorige cabrio lijken...........



Advies => kijk wel of de bodem er ook bijgeleverd wordt, staat een stuk netter!

Succes ermee, Jan.

Rick Santbergen

Citaat van: Dennis Postma op  3 februari 2011, 10:37:31
Ik ben het met Stefan eens. Zo'n roadbox maakt een cabrio een stukkie sportiever. En die achterbank heb je toch niets aan.

Gelukkig verschillen meningen. Ik vind hem niet sportiever ogen, vind juist de verhoudingen niet meer kloppen na een roadbox.

Ik gebruik mijn achterbank ook niet als zitplaats, het windscherm hangt er altijd overheen. Zit nooit meer dan 2 man in mijn auto.

Remy P

Zo'n windscherm...is dat fijner? Zie het regelmatig, maar weet niet of het echt zoveel scheelt met de wind.
Maar wel dubbel eigenlijk...je rijd een cabrio om de wind te kunnen voelen en dan zou je met zo'n scherm de wind reduceren  :D

Rick Santbergen

Een windscherm is een MUST als cabrio rijder. Het maakt het verschil tussen de noordpool en Spanje. _o_

Ik kan met 12 graden confortabel met open dag over de snelweg. Zonder windscherm doe je dit niet.

Citaat van: Remy P op  3 februari 2011, 12:02:21
Zo'n windscherm...is dat fijner? Zie het regelmatig, maar weet niet of het echt zoveel scheelt met de wind.
Maar wel dubbel eigenlijk...je rijd een cabrio om de wind te kunnen voelen en dan zou je met zo'n scherm de wind reduceren  :D

Ik rij in een cabrio om de zon en frisse lucht te voelen, niet de wind.

Remy P

heb je ook een punt ja :P
maar moet wel zeggen dat ik nooit echt veel gemerkt heb van de wind die van achter terugslaat.....
misschien een keer 's proberen bij iemand die ik ken met zo'n scherm, dan zal ik het verschil wel merken dan

Rick Santbergen

Citaat van: Remy P op  3 februari 2011, 12:11:35
heb je ook een punt ja :P
maar moet wel zeggen dat ik nooit echt veel gemerkt heb van de wind die van achter terugslaat.....
misschien een keer 's proberen bij iemand die ik ken met zo'n scherm, dan zal ik het verschil wel merken dan

Als je keer op meeting bent, rij je maar een stukje mee. Dan merk je het verschil wel.

Ojah neem een kussen mee, anders heb je blauwe plekken op je kont naderhand  Y

Remy P

Citaat van: Wrecked op  3 februari 2011, 12:14:30
Ojah neem een kussen mee, anders heb je blauwe plekken op je kont naderhand  Y

en waar zou ik die van moeten krijgen dan? :P houten stoelen? of jou rij-stijl? :P

Stefan

Omdat ie zodanig verlaagd is dat je iedere hobbel / bobbel en richel in het wegdek voelt waarschijnlijk....... :D Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Citaat van: Remy P op  3 februari 2011, 12:17:39
en waar zou ik die van moeten krijgen dan? :P houten stoelen? of jou rij-stijl? :P

Mijn rijstijl is zeer rustig en heb geen houten stoelen.

Citaat van: Stefan op  3 februari 2011, 12:34:51
Omdat ie zodanig verlaagd is dat je iedere hobbel / bobbel en richel in het wegdek voelt waarschijnlijk....... :D Y ;)

Bingo voor Stefan!

Rogier

wat heeft stefan gewonnen dan :P
en ik rij geen carbio maar bij mij achterin zit ook niemand hoor, heel af en toe wilt er iemand achter in zitten maar dat is op eigen risico :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev