Advertenties


Klets maar raak DEEL 134

Gestart door Stefan, 27 januari 2011, 14:35:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Nog geen jailbreak gedaan.. ben er ook nog niet uit of ik dat wel ga doen.. :)
Maar wat een relaxt ding héé, echt ideaal..

En omdat ik toch in een goede bui was gister heb ik mij ook maar een canon550d kado gedaan... lol..

cmonsprenger

Nou de How to is helemaal klaar en staat er als het goed is nu op :q Was nog een werk zeg, mijn telefoon maakte te grootte resolutie foto's waardoor de afbeeldingen gigantisch werden op de site, heb ze dus een voor een moeten zitten verkleinen tot 10% met photoshop. En dat onder werktijd nu haha ;) Doe thuiswerken aan webwinkel voor mijn baas.
Maar of er dus iemand even naar wilt kijken en hem goed wilt keuren, ik denk dat ie wel uitgebreid genoeg is toch :grin:

Rebecca Fontijn

klopt rogier bij tmobile zou ik em al 3 wkn kwijt zijn voor alleen het kostenplaatje dan kwam de maaktijd er nog es over heen ...
heb em nu naar een winkel gebracht in purmerend dat is van turken die heet em vanmiddag klaar en kost me dan ong 70 euro
wat ovrigens verz werk is door dat emand er koffie over gemorst had

Dennis Postma

Ik gebruik inmiddels een kleine maand de Galaxy tab van Samsung, ik moet zeggen dat die mij ook uitstekend bevalt.  !-! Ideaal voor internet en je kunt er nog mee bellen ook. Inmiddels wel even een bleutooth headset aangeschaft daarvoor.  ;)

Rogier

oke, hou der wel rekening mee dat je kans hebt dat je garantie verdwenen is, omdat er een ongecertificeerde derde aan het toestel heeft gewerkt.
de enige reparatie punt van blackberry zit in engeland. en nergens in nederland heb je officiele reparatie punten voor de blackberry ;)

Rogier

ik heb hem al gelezen :) ik begrijp het wel een beetje (ben zo a technisch als wat) het is een kwestie van doen ;)

sjerrie

Citaat van: Dirk Kuipers op 29 januari 2011, 08:52:50
Nog geen jailbreak gedaan.. ben er ook nog niet uit of ik dat wel ga doen.. :)
Maar wat een relaxt ding héé, echt ideaal..

En omdat ik toch in een goede bui was gister heb ik mij ook maar een canon550d kado gedaan... lol..

Zo toemaar! Dat zijn leuke kadootjes inderdaad!
Ik zou inderdaad ook wel wachten met de jb hoor, gewoon lekker spelen en dan zie je daarna wel.
Mn iPhone heb ik ook pas na 5 maanden laten jben. Tomtom en dergelijke werkte niet eens in het buitenland... ( woon geen 10 min van belgie vandaan en als wij naar limburg gaan is dat over antwerpen dus :p)

@becs, dus de persoo die jouw BB repareerd, is degene die hem kapot heeft gemaakt??
Of begrijp ik dat nou compleeeeet verkeerd? :p
~Just got Maggied~

Benjamin Renon

Geef mij maar een normale laptop, pc en telefoon. Tegenwoordig zit overal alles op/in/aan. Ik gebruik bij mijn telefoon (Experia X1) voornamelijk de bel en sms functie. Vind ik meer dan genoeg... Ik was wel van de gadgets, maar die houd ik tegenwoordig niet meer bij.

Mijn een zoektocht naar een nieuwe ophanging voor de Evo is bijna rond. Het wordt naar alle waarschijnlijkheid ook weer KW. Alleen navraag leert dat de importeur de set niet kent, maar dat MCC Sport er wel aan kan komen tegen de normale prijs. Via Engeland scheelt het me incl verzenden ongeveer € 56,-.
Nu ben ik niet voor een gat te vangen en ben verder gaan zoeken, nu zie ik dat Stroeve deze kan leveren voor 1.757,- Dat zou me t.o.v. de normale prijs € 93,- schelen. Maar SKG-carstyling is de laagste die ik tot nu toe tegen ben gekomen en die bespaard me € 140,-. Alles qua gewicht op de voor-/achteras en mini/-maximale verlaging is bij alle sets hetzelfde. Het zou toch niet moeten kunnen dat er zoveel verschil inzit? KW heeft toch vaste prijzen?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

ik zelf heb ook een simpele telefoon, ik verkoop die dingen de heledag en heb zelf niet de nieuwste van de nieuwste zoals me collega's :P ik vindt het wel mooi om straks wanneer me abo verlengt kan worden 1 van de nieuwste van dan te nemen en dan weer 2 jaar later kan ik weer een nieuwe nemen ;).

en benjamin dat is een fix bedrag €1.757,-

Rick Santbergen

Citaat van: paikey op 28 januari 2011, 18:05:28
ben er van de week langs gerede om te vragen wat een extra lucht tankie bij hun kost  o-)
Maar er hing een brief op de deur dat je alleen voor de velgen kon bellen....... l-

In een mail naar mij, wordt gezegd dat ze vanaf volgende week dinsdag weer open zijn.
Ze vragen wel om vantevoren te bellen ivm eventuele afwezigheid.

Rebecca Fontijn

@sjerrie nee degene die de koffie gedaan heeft is ook degene die er verzekerings werk van maakt voor me ik laat em gewoon maken in de winkel mar als ik dat dus via tmobile zou doen ben ik hem eeuwen kwijt.
en ik kan geen eeuwen zonder mn BB deze drie dagen duurde al lang  l- maar heb em weer terug incl ed hardy hoes dus becs is weer helemaal gelukkig 

Joey Voormolen

@ benjamin klopt ik heb ook voor KW sets gekeken en bij skg was die ook het goedkoopst scheelde ong 40 euro met de eerst volgende bedrijf.
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Heey rogier,
jij hebt er toch verstand van.
ik heb de samsung GAYlaxy s
eerst had ik 3 maanden vodafone telefoon deed het keurig snel.
nu heb ik 1,5 maand KPN Hi maar nu is die langzaam kan het aan de profider liggen. (loopt ook af en toe vast)
Of is het gewoon me telefoon die kwaaltjes heeft!!

Lowered M3C GT

Rebecca Fontijn

kzal me er verder niet mee bemoeien maar kan wel eens de provider zijn ...
ik heb t mobile en manlief vodafone ....en manlief is helaas sneller  :?

Robin

Ik kan me niet voorstellen dat van een andere provider het toestel traag wordt of vastloopt. Dat je internet ofzo sneller is dat zou natuurlijk wel kunnen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev