Advertenties


Klets maar raak DEEL 134

Gestart door Stefan, 27 januari 2011, 14:35:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Airride zal best bestaan voor de Evo, maar geeft denk ik niet zoveel stuurprecisie dan een "gewone" schroefset.
Een set in het hogere segment is bijv Ohlins, deze kun je helemaal instellen naar je eigen smaak. in- en uitgaande slag bij lage en hoge snelheden en daar is ook de prijs naar. Dan ben ik bijv al tevreden met een set van KW. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

zag vanmorgen een groene evo rijden wel een mooie auto met een heerlijk geluid  Y
nee heb iet op nummerplaat gelet mn hoofd was ergens anders !-!

Jeroen

Citaat van: Benjamin Renon op 28 januari 2011, 06:53:50
Airride zal best bestaan voor de Evo, maar geeft denk ik niet zoveel stuurprecisie dan een "gewone" schroefset.

Ga maar eens bij Bob van BSS in Roosendaal langs voor een proefritje met hem in zijn Golf met airride.;)
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Erwin Haanen

Vandaag bij de renault dealer geweest voor het eerste onderhoud van de meg ..had eens gevraagd naar hun verlaging ...zij hebben de H&R 4cm verlaging voor 350 euro gemonteerd ...de GT bumper vanvoor viel me dan weer tegen compleet met honingraatrooster enz 695 euro pfff
megane 4 station 1200 gtline

paikey

Citaat van: Jeroen op 28 januari 2011, 17:14:53
Ga maar eens bij Bob van BSS in Roosendaal langs voor een proefritje met hem in zijn Golf met airride.;)

Denk niet dat je bij bob aan kan komen met een proef rit,dit aangezien bss al een geruimen tijd dicht is en alleen nog maar
opafspraak kan komen kijken voor Velgen.....

Rick Santbergen

Is dat waar Peter? Op hun site staat nergens vermeld dat ze dicht zijn, wou binnenkort langs gaan voor velgen.
http://www.bsswheels.nl/home.html

paikey

ben er van de week langs gerede om te vragen wat een extra lucht tankie bij hun kost  o-)
Maar er hing een brief op de deur dat je alleen voor de velgen kon bellen....... l-

Rick Santbergen

Oh balen zeg, gaan ze op afspraak wel open voor velgen of?

paikey

ik heb het mobiele nummer van toon (daar heb ik mijn sets bestelt,ok van bss) met hem kan je zeker wel ff een afspraakje maken hoor;)
of anders toch even er naartoe rijde voor het andere nummer van het briefje te bellen........houd er wel ff rekening mee dat je bij bss penning 16 betaalt voor een velg!
en je kan beter zelf voor de bande zorgen want daar doen ze ook een flinke duit boven op!

laat maar even weten als ik je toon z'n nummer moet sturen via pm ;)

Rick Santbergen

Ik heb ze in ieder geval al een mail gestuurd.

Eigenlijk wil ik gewoon met hun de mogelijkheden bespreken, zonder meteen garantie te geven dat ik iets koop.
Als ze speciaal voor mij open gaan, vind ik dat wel ###lig.

Ik begrijp dat je veel betaal bij hun, maar service mag ook iets kosten. Banden heb ik nog in mijn garage liggen, gaat alleen om velgen.

Joey Voormolen

Je kan niks aan klikken op die site!!
Lowered M3C GT

Dirk Kuipers

Prrrrt! Even raak kletsen via m'n nieuwe iPad.. Wat een relaxt apparaat zeg, ben nu al verkocht.

sjerrie

Yay voor de ipad!
Wij hebben die van ons nu een maand of 3.
Kan niet meer zonder (ook nie zonder iPhone trouwens :p )
Heb jem al ge jailbreakt?
~Just got Maggied~

Rebecca Fontijn

de i pad ken ik nog niet qua gebruik maar .... heb nu al 3 dg geen blckberr omdat die ter reperatie is maar mis em zoooooo
gelukkig kan ik em vanmiddag op halen

Rogier

je hebt geluk dat je maar 3 dagen zonder bb zit :P
de reparatie centrum van bb in engeland heeft een behoorlijke achterstand van 10 weken :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev