Advertenties


Klets maar raak DEEL 134

Gestart door Stefan, 27 januari 2011, 14:35:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Rogier

de telefoon kan daardoor niet langzamer worde, wel je internet snelheid vodafone heeft namelijk een internet snelheid van 3,6mb en kpn 768 kbps dus een heel stuklangzamer. Overigens heeft het toestel af en toe kwaaltjes. Maar dat komt een beetje doof android 2.2 de htc desire hd werkt er veel beter op en is een stuk stabieler :p maar ja

Rogier

Ik heb weer wat, slaap ik vanavond lekker bij me vriendin  :grin:
Keek ik vanmorgen bij de auto, zie ik dat me spiegel op de grond ligt, deze is dus van me auto afgetrapt/ gesloopt.  l-
net even aangifte gedaan van vernieling, stiekem hoop ik ook dat die persoon dit leest aangezien de url van de club op mijn auto staat l-.
Dit is verder wel erg klote en vindt dit echt een zwakke streek, mensen hebben met de poten van iemand anders zijn auto af te blijven >:(. Vooral als je ziet dat hier veel geld en liefde ingestoken wordt. l-

Rick Santbergen

 >:( Dat is echt balen Rogier, verder geen schade hoop ik?

Tja aangifte doen, zal weinig opleveren denk ik zo.

Colin

idd je hebt er altijd van die jaloerse (dronken) types bij. Succes met de afhandeling.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stony (Robert)

zulke lui hoef ik echt niet ergens tegen te komen als ik ze bezig zie, daar kan ik echt totaal niet tegen..
succes met de afhandelingen, en hoop voor je dat de dader zichzelf nog meld..
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Rogier

ik ga der ook niet vanuit dat die aangifte iets opleverd.
en verder heb ik gelukkig geen schade, het klinkt raar maar ik had al zo'n voorgevoel dat dit zou gebeuren.
had eerst verwacht dat me ramen ingetikt zouden zijn maar dat is het gelukkig niet.

en bedankt boy's

Rick Santbergen

Citaat van: Stony op 30 januari 2011, 13:00:04
zulke lui hoef ik echt niet ergens tegen te komen als ik ze bezig zie, daar kan ik echt totaal niet tegen..
succes met de afhandelingen, en hoop voor je dat de dader zichzelf nog meld..

Die moet ik juist wel tegenkomen l-

Benjamin Renon

#52
Rogier dat is mij ook gebeurd en ken je gevoel. (Bij mij hing die nog aan de de kabeltjes voor de verstelling.) >:( En daar is helaas weinig aan te doen. ;( Ik had de moeite niet eens genomen om aangifte te doen. Zelfde dag nog de standaard spiegels gemonteerd. De kunnen tenminste inklappen en dat doe ik standaard als ik thuis kom van het werk.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

ach ja ik dacht van ik doe dat wel ff.
Ik zelf vindt de standaard spiegels niks, en wilde deze eerst wel "inklappen" (dan staan ze omhoog) maar dacht doe dit maar niet dan wordt het misschien nog aantrekkelijker om te slopen.
Ik moet overigens wel weer nieuwe spiegels bestellen, dacht dat het alleen de adapter was maar de schroefpunten zijn ook niet super meer. Ik ga de spiegel denk zo ff vast lijmen en met 2 schroeven vast maken.

Dennis Postma

Kun je ze niet met nog iets dikkere schroeven vast zetten? Maar het is wel balen zeg. Helaas lezen we nog steeds regelmatig van dit soort berichten. En dat aangifte doen in de praktijk eigenlijk geen zin heeft vind ik eigenlijk net zo'n schande.  >:( Nou ja.... je boos maken heeft helaas net zo weinig nut.  :x Succes met de afhandeling.

ivo.

succes rogier!
altijd jammer van die mensen die jaloers zijn op een ander!

Rogier

dennis ik kan er geen dikkeschroef door heen halen, dan kom de schroef buiten me spiegel en dan heb je scherpe punten die uitsteken ;).
ik kan nu wel me platte platen monteren ;), wordt alleen weer nieuwe spiegels.

Dennis Postma

Ay jammer. Nou succes dan maar.  !-!

Rogier

komt wel goed, het is gelukkig maar een kleinigheitje, het is niet zoals bij lammert dat ze met een sleutel een kras over de auto heen gemaakt hebben.

Joey Voormolen

Citaat van: Rogier op 30 januari 2011, 01:21:01
de telefoon kan daardoor niet langzamer worde, wel je internet snelheid vodafone heeft namelijk een internet snelheid van 3,6mb en kpn 768 kbps dus een heel stuklangzamer. Overigens heeft het toestel af en toe kwaaltjes. Maar dat komt een beetje doof android 2.2 de htc desire hd werkt er veel beter op en is een stuk stabieler :p maar ja

Oke thanks rogier dat hadden ze dan wel van te voren mogen melden.


Kloote van je spiegels man, waarom moeten ze dat nou altijd doen.
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev