Advertenties


Klets maar raak DEEL 134

Gestart door Stefan, 27 januari 2011, 14:35:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tim

Zo 1.799 foto's zitten bekijken en daar is door mij welgeteld zo'n 3% goed genoeg van bevonden om online gezet te worden (van de week). Hopelijk ligt dat aan mijn kwaliteitseisen anders wordt het echt tijd om een knappe fotografiecursus te volgen. Camera wordt zowieso vervangen van het jaar, ding heeft een goede schoonmaakbeurt nodig maar denk niet dat die 8jr oude canon dat nog wel waard is....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ben benieuwd Tim. Enne, wat heb je op het oog als opvolger?

Tim

Zal wel weer een Canon worden, waarbij ik hoop dat m'n telelens nog past maar vrees dat de nieuwe camera's de oude aansluitingen niet meer ondersteunen (op vakantie liepen er ook een paar met canon's rond waar mijn 75-300 niet meer op paste) zal in dat geval ook een nieuw objectief aanschaffen ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rebecca Fontijn

toch leuk ... ik ontdekte via dat google maps gedoe dat er nog 1 van hier in purmerend woont het toeval wil dat onze auto's zelfs naast elkaar stonden een paar wkn terug heb daar een foto van gemaakt maar door dat mn foon stuk is geweest ben ik die kwijt .
en volgens mij woont hij ook nog letterlijk en figuurlijk om de hoek bij me  Y
ook melde hij via een pb dat hij mn auto al eens gespot had ben ik toch nog een beetje bekend hahahha

wat is het overigens heerlijk weer om de auto weer eens een beetje een opknap beurt te geven heb ff mn dakkie open kan ie door tochten  :grin:


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

ja echt serieus vind het een leuk idee

Dennis Postma

@Tim, Canon, altijd goed.  !-! Ik weet niet wat voor objectief je er bij wilt maar ik zelf o.a de 70-300 Is usm van Canon. Echt een fantastische lens. Ook langs het circuit.  ;)

@Becs. Dat was ook de bedoeling van me om die kaart te maken. Zo zie je dus wie er bij je in de omgeving wonen wat niet alleen leuk is maar ook handig kan zijn als je bijvoorbeeld een regiomeeting wil regelen of samen op wilt rijden richting een van de clubmeetings.  !-!

Rick Santbergen

Wat een heerlijke dag  8)

Danet voor het eerst met dak open gereden in 2011  8)

Tim

Heb snel beetje zitten kijken, 500d/550d/60d kunnen volgens mij alle 3 ook nog de oude objectieven op dus zou dan nog niet aan een nieuw 75-300 objectief hoeven. Al zou de Is wel een welkome aanvulling zijn ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Tim

Geen idee of je facebook account nodig hebt om de foto's te bekijken maar een kleine greep staat HIER (als het goed is zichtbaar voor iedereen)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Dennis Postma

IS is inderdaad wel een aanrader Tim.   Y

Tim

Citaat van: Joey Voormolen op  8 februari 2011, 17:44:52
Je moet wel aangemeld zijn
Zal ze dan vanavond ook nog ergens anders online gooien :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev