Advertenties


Klets maar raak DEEL 134

Gestart door Stefan, 27 januari 2011, 14:35:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Oke. Mocht het inderdaad zo zijn zal dat waarschijnlijk wel blijken uit de reacties hier. Mocht daar uit blijken dat de meerderheid dit niet prettig vind kan ik het altijd aanpassen. Dus, mocht er iemand zijn die het niet prettig vind om op deze manier op een landkaart te staan kan mij altijd mailen of pm'en.

Rebecca Fontijn

wel leuk dat gogle mapje ineens zie ik dat er best wel wat mensen in mijn omgeving wonen maar eeeehhh er staat bij het ballonetje van mijn naam nog een naam betekent dat dat diegene ook in purmerend woont ???


Nicole

Citaat van: paikey op  4 februari 2011, 17:42:29
mooi idee,maar bij mijn doetie et niet :(
Bij mij ook niet meer :neen:
Wou hem ff aan roy laten zien, maar hij gaat nu door naar de gewone google maps zonder namen etc.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stony (Robert)

erg mooi gedaan!!  !-! Dit mag van mij wel op de site of op het forum  ;) als het dan ook geupdate word met nieuwe leden  !-!
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Dennis Postma

Dat is wel de bedoeling om het bij te houden.  Y

Rogier

het klopt wel wat jeroen zegt,en volgens de wet van privacy moet je dit officieel melden bij de leden mocht je het wel of niet willen. ;) overigens heb ik er geen problemen mee, maar kan je het niet het best op de dorp/stad houden. dat je bijvoorbeeld het gemeente huis pakt van de stad/dorp.


nogmaals ik vindt het geen probleem.

Dennis Postma

Dat dit verplicht is was mij niet bekend. En ik weet niet of je de kaart gezien hebt, maar het is op plaatsnaam gedaan dus staat ieder punt gewoon op de plaatsnaam van de betreffende woonplaats geplaatst. En nogmaals, niet op het adres van een ieder.

Nicole

Ik heb er ook geen problemen mee!  !-!

Ik ga zo even kijken of het weer werkt, m'n eigen internet deed een beetje raar net, dus mag nu ff op die van de overbuurman O-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Jeroen

Als niemand er problemen mee heeft, prima  !-!
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Rogier

Het is geen probleem zoals ik al zei ;) leuk initiatief !-! ik heb het wel gezien, alleen niet gezien dat het op centrum was ;)

Rodney

#161
leuk gedaan dennis ! !-!
leuk gezicht zo op de kaart, alleen je heb me naam weeer verkeerd  8)7




ik werd vanmiddag even lekker teleur gesteld ! :neen:
ik zou vanmiddag me gecleande klep ophalen en monteren aangekomen bij de spuiter die overigens
zelf niet aanwezig was dus ik loop de spuitkabine in om hem te gaan pakken,
en ik zat hem eerst is even goed te bekijken en zag er vanaf ver af keurig uit en ik kom dichter bij zitten er allemaal druipers op en der zaten allemaal on effenheden in en het plamuur was gebarsten
der zat verkeerde plamuur op zij ze baas toewel de spuiter zelf mij die plamuur had gegeven omdat er op te smeren !
maarja beetje jammer allemaal en een beetje pruts werk !

dus afwachten maar weer !

Rogier

das mooi balen zeg, succes met de afhandelingen !-! en hopelijk komt het goed ;)

Nicole

Dat is balen!
Maar als hun je de verkeerde plamuur hebben gegeven kunnen ze toch op z'n minst op hun kosten vergoeden?
Dan is het niet jou fout! :neen:

Nou hopelijk komt t allemaal goed !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

dat is idd wel flink balllen maar een 2 milimeter plamuur scheurt toch niet zo makkelijk?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev