Advertenties


Klets maar raak DEEL 134

Gestart door Stefan, 27 januari 2011, 14:35:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Ik heb het ooit gepresteerd om met 5 man in de coupe te zitten. (en ja, rijdend)  8)7 :D


Stefan

Ben ooit met zijn 2-en met een bungalowtent, klapstoelen en tafel en alle andere bijkomende kampeer aangelegenheden op vakantie geweest met een coupe........ Y

8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ja qua bagage valt het nog niet eens zo tegen in een coupe. Toen ik uit huis ging hadden we 32 pakken laminaat gekocht. De helft daarvan verdween probleemloos in de coupe. Opzich paste er nog wel meer bij maar voor het gewicht hebben we dit toch maar niet gedaan.  :D De andere helft verdween in de 106 Rallye van Claudia.  8)7

Remy P

die 106 Rallye staat niet toevallig te koop??
goede vriend van mij heeft onlangs die van hem total loss gereden en zou er een moord voor doen voor weer eenzelfde....zwarte??

Stefan

Nee, die 106 is al niet meer hoor Remy... :neen:
Dat verhaal van Dennis was van "vroegah".... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remy P

hmm...das wel jammer (voor die vriend dan)
misschien kan ik hem overhalen ook een megane aan te schaffen :D

Stefan

Je kan altijd een poging wagen he....... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Yep die 106 en de Megane zijn in 2006 al verkocht. Zo heel af en toe hebben we daar nog wel eens spijt van.  ;(

Rogier

ik heb ook wel is 5 mensen in mijn coupé gehad :P ik had wel het dakraam open staan :D

Dennis Postma


Michel Veltman

mn 1e post als sympathisant..moet toch niet gekker worden, wie had gedacht dat ooit nog mee te mogen maken :D ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

jaja........ de wonderen zijn de werled nog niet uit........ :D :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

Bij mij is het ook een keer gelukt met 5 personen erin, al was 1 persoon wel heel wat kleiner, dus dan valt het nog mee! :P
Al blijf ik dan wel lekker achter het stuur haha :D
Ik zit liever niet zo opgepropt achterin! :P

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Remy P

misschien heb ik het record dan in handen....bij mij zijn er al 6 mensen ingegaan :D
is wel een beetje valsspelen, want had mijn kap open en er zat 1 persoon achter bovenop de kofferbak zeg maar met de benen op de bank tussen de rest in geklemd :P

Rick Santbergen

Laat onze vrienden maar niet zien :police:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev