Advertenties


13 maart Buggy rijden in Breda FOTO'S OP PAGINA 16 !!!

Gestart door Rick Santbergen, 24 januari 2011, 17:28:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Ik had al eerder een vermoeden, want zag ze niet meer achter me opeens, maar had het idee dat ze ingehaald waren of iets dergelijks..
Heb er verder niet eerder bij stilgestaan, tot ik bij de 2e stop zei;  "waar zijn Veltman en Tim eigenlijk gebleven....???"

haha... :D
En toen kwamen we ze opeens weer tegen.. :D --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Het is dat we het tegen de begeleider zeiden tijdens de 2e stop. Anders was hij er pas achter gekomen toen we weer langs de jongens kwamen. :x

Michel Veltman

Het is allemaal goed afgelopen, dat is het belangrijkste Y
Had Tim of ik nu een verwonding gehad dan hadden we hem waarschijnlijk wel aangekeken met een iets minder vrolijk gezicht ;)
(gelukkig kwamen er de nodige wandelaars voorbij gelopen dus in geval van ''nood'' hadden we wel hulp gehad..)

Maargoed weer 1 wijze les voor mezelf...de eerstvolgende x dat ik bij wegrijden al merk dat er ''iets'' niet goed is met de buggy/kart...meteen stoppen en melden..i.p.v bij de eerste echte remactie erachter komen dat de remmen wel werken, maar verdomd weinig remkracht hadden :D
(we hadden het onderweg naar het bewuste punt in de buggy er al over dat de buggy een vreemde tik maakte en het remvermogen niet erg veel leek te zijn, niet wetende dat bij de eerste de beste echte remactie dit meteen bevestigd werd...  :D)
* Michel Veltman had ook een helmcam moeten hebben  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Jij had inderdaad een helmcam moeten hebben.. Y
Wat betreft "rare geluiden", daar had die van ons ook last van hoor, maak je niet druk...... -- :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

allemaal wel denk ik. die van ons ook al.
viel me ook op dat die buggy's de wielen er ook een beetje krom onder hadden staan. 8)7
Truckertje

Stefan

yep..klopt..
Vandaar ook dat het "relatief goedkoop" is daar om buggy te rijden..
De buggy's zijn niet helemaal optimaal in technische staat daar... o-) :x

Maar leuk is het wel iedere keer... Y Y !-! !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

de APK halen ze niet allemaal meer  :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Edwin Postma

en dat heb jij aan de lijve ondevonden 8)7
Truckertje

Stefan

 Y Y 8)7
Ik heb gisterenavond even snel de foto's zitten bekijken en da's ook wel LOL hoor.
Alice heeft ook even gefilmd toen we die buggy uit de greppel aan het trekken waren met zijn allen.. !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

kom maar op met de pics en beelden !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Edwin Postma

kan niet wachten om het nog eens te doen 8)7
ben benieuwd :q
Truckertje

Stefan

Ik hoop vanavond als ik tijd heb.. !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik wil nu toch echt wel de 1e foto's zien mensen.......  ;)

Stefan

Ik ben ze nu aan het uploaden, dus nog even geduld.. !-! ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rodney


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev