Advertenties


13 maart Buggy rijden in Breda FOTO'S OP PAGINA 16 !!!

Gestart door Rick Santbergen, 24 januari 2011, 17:28:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

Aangezien mn nieuwsgierigheid toch groter is dan de drang om tv te kijken toch even forum spieken, kom maar op met die complimenten over mn rijvaardigheid   ;)

Hoe dan ook, het is wel een aparte belevenis om volgas op een bocht aan te komen (volgens de teller 120-130 :neen:), aanremmen, weinig remvertraging te voelen, nogmaals remmen zonder resultaat...daarna meteen door hebben dat je nooit de bocht meer gaat halen...in laatste ''hoop'' proberen buggy in een slip te krijgen..wat goed ging tot de weg ophield, je toch heel rustig blijft met de wetenschap dat je wellicht een stevige dreun te wachten staat, maargoed we zijn (gelukkig) niet over de kop gegaan, alhoewel het volgens mij niet heel veel gescheeld heeft..  :)

hoogtepunt van de crash kwam nadat we in de poel tot stilstand waren gekomen, ik druk bezig was om die $%# gordels los te krijgen kijk ik naast me in het modderpoeltje...staat een kikker me aan te kijken  --

Zo eens het NOS journaal kijken, gezien de snelheid waarmee dit nieuws de wereld overgaat zal de NOS er ook vast wel een melding van maken  :grin:
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Waar blijven de foto's?

Het was inderdaad erg knullig dat de begeleider het niet eerder opgemerkt had. Ik neem aan dat je als begeleider weet hoeveel buggy's er mee gegaan zijn bij de start en dat je dat aantal om de zoveel tijd na telt om te zien of de club nog compleet is.

Maar des ondanks is het gelukkig goed afgelopen.  Y

Benjamin Renon

#197
Ik heb even snel deze online gegooid. Even heerlijk baggeren!!! !-!


Ik probeer van de rest een korte impressie in elkaar te knutselen. En een sok om de camera helpt enorm voor windruis. Je hoort dit nu dus bijna niet. Iedereen die een helmcamera wil gewoon pakken. Niets spreekt meer dan bewegende beelden. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rick Santbergen


Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Mooi.stukje Ben. Beloofd veel goeds voor de rest.

Rodney

ik ben ook alweer even thuis  ;) en weer schoon  8)7 heb genoten vandaag wat was dit leuk en het was weer leuk om jullie en de auto's allemaal weer te zien  o-)

leuk filmpje benjamin !

helaas had ik niet helemaal te geschikte camera me om foto's te kunnen maken dus dat heb ik niet gedaan !

op naar april  ;)

juul

Nu toch stevig balen dat ik er niet bij was
volgend jaar beter

Edwin Postma

ook ik ben weer schoon.
ik denk dat janneke en ik het smerigste zijn geworden.
nadat ik vast zat achter rodney in een plas.
maar ik heb echt mega genoten en ik heb nu al zin in de volgende keer.
ik hoop dat het dan weer is.
blij dat tim en michel ongedeert zijn gebleven ;)
grtz edje ;)
Truckertje

Koentje

Ook ik heb een leuke dag gehad.
Heb geen tijd om eerder een reactie te plaatsen omdat ik nou net terug ben van een etentje...

Het filmpje... tja wa moet ik daarvan zeggen....
Gewoon geweldig; is wa anders van foto's :D

Stefan

Nou, ook ff reageren.. Y
fantastische dag, wat een lol hebben Alice en ik gehad..
Ik heb Alice nog niet vaak zo horen giechelen........ 8)7
We zijn nu nog steeds bezig met schoonmaken van de kleren etc, maar het meste is wel weer geregeld.
Als ik binnenkort eens tijd heb, zal ik foto's plaatsen, d'r zitten wel een paar lollige tussen.
gelukkig dat michel en Tim ongedeerd zijn gebleven.
Ik had inderdaad wel verwacht dat de begeleider (Xander) wist hoeveel buggy's er mee waren, dan had hij het wel eerder opgemerkt.
Maar wel een mooie stunt zeg, zo de greppel in. 8)7 8)7 l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

daar kwamen we wel erg laat achter inderdaad. o-)
Truckertje

Michel Veltman

ja we werden enorm gemist....als kiespijn  --
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev