Advertenties


13 maart Buggy rijden in Breda FOTO'S OP PAGINA 16 !!!

Gestart door Rick Santbergen, 24 januari 2011, 17:28:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-Erik-

Ja zal camera mee nemen, heb er zin in !-!

Edwin Postma

ik heb er ook zin in.
zie jullie straks wel !-!
Truckertje

Dennis Postma

Ik heb mn spullen al klaar liggen. Voor de nieuwe leden heb ik ook een aantal kentekenlijsten klaar liggen. !-!

Stony (Robert)

@ Dennis: Dan zou ik mijn tegoedbon meenemen  !-!

en voor de rest: Ik rij zo weg! En tot vanmiddag  --
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

juul

Iedereen veel crossplezier vandaag ennuh gauw de foto's erop he

Rick Santbergen

Even lekker eten en dan vertrekken

Tim

zo wij hebben welgemeten 3,5km afgelegd voor we crashten in een bijna droog gevallen slootje waarna we 5  kwartier moesten wachteen op hulp. Genoten van de vogels en andere natuur ;)
Wachten op de plaatjes van de gecrashte buggy :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rick Santbergen

Ik ben weer thuis en net klaar met douchen. Was geweldige meeting, blijft voor herhaling vatbaar. Alleen volgende keer moet Michel uit de sloot blijven vind ik. --

Colin

Haha ja alweer een trofee voor meneer Veltman.

Wij zijn ook weer wit, super meeting gehad! Dit zijn pas openingsknallers!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Ook ik heb me inmiddels gedouched. Wat een schitterende dag. De blubber was echt het toppunt van de pret, met een gecrashte Tim en Michel als toetje. Ben toch blij dat de jongens zelf niets hadden. Kom maar op met de foto's. :D

matthew

Mooi dat de meeting geslaagd is.
Jammer Tim van jullie crash.
Maar ik neem toch wel aan dat jullie verder ook nog wel gereden hebben he?
Of is het bij die 3,5 km gebeleven?
Want dat Michel nog niet zo goed kan sturen kan jij natuurlijk ook niks aan doen.
Hahaha.

Wel goed dat jullie zelf verder ongedeerd zijn.

Tim

Ze hadden veel te laat in de gaten dat er een buggy was verdwenen. Pas op de terugweg vonden ze ons (moesten we dus 5 kwartier op wachten). Veel verder dan die 3,5 km tot de crash (en de terugweg) zijn we niet gekomen. We hebben dan ook niets hoeven te betalen. Die begeleider had ons eerder moeten missen. Voor hetzelfde geld was het wel ernstiger afgelopen, nu was het goed weer en waren er redelijk wat wandelaars maar voor het zelfde geld duurt het langer voor ze je vinden.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Eerst de vieze kleren uit getrokken en dan even wat gegeten. Ga zometeen eens de douche opzoeken. Ik heb helaas alleen filmpjes van de eerste helft. Een beetje modder moest ik net uit het cameratje halen. Blijkbaar kan ie er toch niet helemaal tegen. :P
Ik heb zeker een leuke dag gehad. Nu even tijd vinden om een filmpje in elkaar te zetten.

Goed om te zien dat Michel en Tim ongedeerd zijn na hun crash. Alleen een beetje vreemd dat het niet is opgevallen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Door de stofwolken, had niemand Michel en Tim in de sloot zien belanden.  :neen:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev