Advertenties


Openingsmeeting RTC 2011(10 jaar RTC), 10 april in Nijkerk

Gestart door Rick Santbergen, 23 januari 2011, 21:39:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

sjerrie

Ik snap gewoon niet waarom het 80% belasting kan zijn bovenop wegenbelasting. Prijs wordt dan € 0,35 per liter, nu is het € 1,75 per liter voor 98
20% btw is toch ook goed net als bij andere producten. Je betaald al overal belasting over.
Zelfs over je salaris waar je voor werkt. Zelfs dan moet je nog bij betalen omdat je teveel verdient. Eigenlijk wel erg, te erg voor woorden.

Iemand interesse in een politieke carriere ?
Mijn steun heb je als je dit aanpakt ;)
~Just got Maggied~

Fubar (Marcel)

By The Way (BTW :D), 'we' krijgen nog 4 miljard van IJsland terug; ondertussen stijgen de prijzen in de supermarkten (o.a. vleesprodukten, piepers en groente) explosief. De regering is dus lekker bezig -zolang dat gat van 4 miljard niet is 'gedicht' - het volk uit te melken en daar hoort de stijgende benzineprijs kennelijk ook bij. Ondertussen gaat het (politiek) promoten van 'electrisch rijden' ook stroef. 8 uur lang 'electrisch tanken' en dan met een volle tank hooguit 150 km kunnen rijden, daar loopt men (nog) niet 'warm' van. Wel van het weertje vandaag 8)

Nog meer 'moties van wantouwen'?? ;) inzake politiek? :cry: :x l- :neen:
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Christian de Vriend

Hopa,daar gaat weer een kabinet met een motie van wantrouw  !-!

We zijn nou eenmaal 1 grote melk koeienstal,de overheid is de boer,de melkmachine de belasting.
en wij...... (je mag maar 1x raden) :q ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rebecca Fontijn

zo krentebollen smeren thermoskannetje koffie maken en dan kunnen we er tegen aan vandaag we hebben er zin in tot straks allemaal

Fubar (Marcel)

@Becs, bewaar je wel alle BTW-bonnetjes :D :D 8)7 8)7 --

PS:
* zonnebril 8)
* factor 20 Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

sjipss heb de bonnetjes al weggegooit marcel haahhahaha zal ze de volgende keer bewaren

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: sjerrie op 10 april 2011, 01:59:43
Iemand interesse in een politieke carriere ?
Mijn steun heb je als je dit aanpakt ;)

Een crimineel zijn is niet eens zo een gek idee! plus je hoeft niet zo lang in de gevangenis te zitten als ze je te pakken hebben!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Fubar (Marcel)

En je hoeft ook geen BTW-bonnetjes te bewaren, want je krijgt gratis water en brood.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Fubar op 10 april 2011, 08:34:26
En je hoeft ook geen BTW-bonnetjes te bewaren, want je krijgt gratis water en brood.

Precies! Alleen vind ik het wel weer jammer dat jij en ik ook voor die Crimineel moeten betalen, zolang dat die in de gevangenis zit!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rebecca Fontijn

julli zijn al beginnend crimineel wat dit is zo off topicc :police:

matthew


Roy (Coup a One)

Speed speed de ruiten zijn weer schoon, nu maar hopen dat er geen vlieg aan komt vliegen :D

En allen tot straks want nou geet er gas d'r bi-j Y :D :D

juul

zo vandaag alweer een hoop gedaan zandbak afgemaakt en gevuld
nu klaarmaken voor de rit nijkerk

word mijn welkomstgeschenk meegenomen?

Koentje

wie is er weer iets te vroeg in barendrecht... ja, ikke ;)
deze keer bewust. had niks meer te doen thuis. nu wachten op de rest.

Koentje


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev