Advertenties


Openingsmeeting RTC 2011(10 jaar RTC), 10 april in Nijkerk

Gestart door Rick Santbergen, 23 januari 2011, 21:39:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Arno

Er is een onafhankelijke jury inderdaad, en ook vorig jaar is er niet gekeken naar wie bij welke club hoort, het is een dag voor alle clubs!! Dus word niet aan Ajax-Fyenoord praktijken gedaan.
Als club zijnde (rtc) zijn wel altijd erg blij dat er mensen komen van de Megane club (ben zelf ook in het bezit van een Megane RS) Maar degene die de foto's nemen daar hebben wij geen inspraak in, dat is ieder voorzich.
Als jullie foto's willen posten na afloop in het daarvoor bestemde topic op de rtc site, dan is dat natuurlijk meer dan welkom!!
Hoop dat hiermee de misverstanden de wereld zijn uitgeholpen, zowiezo is de rtc site er voor iedereen met wat voor Renault ook!!

Mvg Arno (meeting commissie RTC)  !-!


Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Wees gerust Roy. We zijn er nog. ;)

Leuk om te zien dat er ook RTC leden hier aanwezig zijn. Al vind ik het erg jammer dat Arno geen lid is van onze eigen club met zijn rs. ;) Het is goed om te zien dat we als club een graag geziene gast zijn bij de openings meeting van de RTC. We hopen een waardevolle bijdrage te kunnen leveren zondag en zullen er alles aan doen om de auto's op hun mooist te laten zien. Wie weet sleept een van onze leden dan nog een prijs in de wacht. !-!

Edwin Postma

ik heb er al zin in.
@n-coupe: janneke hoopt dat je ook komt.(ik ook wel hoor o-))
Truckertje

Arno

Geen probleem mensen, de RTC is een "overkoepelende" club, dus iedereen met een Renault is welkom, en dat willen we graag zo houden.
Dat er misschien meer foto's van een bepaald "type" Renault in het topic staan, komt vaak door de mensen van andere clubs, die daar wel een account hebben, daar hebben we als rtc verder geen inspraak in.
We zien de Megane Club dan ook graag op "onze" meeting verschijnen!!

Dat ikzelf niet lid ben van de Megane Club, komt omdat ik alweer ruim 6 jaar lid ben van de RTC, en ook een 5je (GTT) heb, en (betaald) lid worden van 2 clubs word me toch ff net iets teveel.

Maar wie weet in de toekomst!! (ik lees wel al een tijdje mee hoor!!  :) )

Tot zondag, en ik hoop dat er een hele hoop Megane Club leden zullen verschijnen!!  !-!

Roy (Coup a One)

Tja Y ik zoek alleen nog een rustplaats om te overnachten (ergens tussen Veenendaal en Nijkerk, of iets dat in de buurt ligt :9~) anders zal ik er helaas niet bij aanwezig zijn l- 8)7

niXon


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Roy (Coup a One)

Citaat van: Robin op  6 april 2011, 00:15:43
Er zit bij Veenendaal een hotel naast de mac ;)

Tja ook in Barneveld maar hoe heten ze?!


massous186

ik had eerst afgezegd, maar ik kom toch (na de f1 uiteraard) dus vanaf groningen kom ik dan ietsje later....dan ook maar ff langs de MAC, volgens mij hebben ze een nieuwe milkshake (appel/peer) ;-)

Edwin Postma

#312
wij komen vanaf zwolle.
als jij vanaf groningen komt kom je dus ook langs zwolle.
maar hoelaat denk je daar te kunnen zijn dan???



ik zat net zelf te denken aan half 11 verzamelen bij de mac in zwolle(afslag noord)
is denk ik wel weer makkelijk.
aanvang is om 12:00.
als je dan half 11 gaat verzamelen zijn we ook mooi optijd voor een mooi plekje. ;)
dus voor die gene die ook over zwolle komt.
meld dat dan even als je mee wilt rijden kunnen we er rekening mee houden Y
Truckertje

massous186

he ed, nee dat zal mij niet lukken zo laat. Ik wil toch wel f1 kijken, dus rij rond 11.30 pas weg uit groningen misschien eerder als de race niks aan is....

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev