Advertenties


Gezien DEEL 17

Gestart door Stefan, 21 januari 2011, 16:48:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Vanmorgen op weg naar mijn werk op de N9 van 't Zand richting de Stolpen een zwarte Meg 1 Ph2 Hatch van onze zuiderbuurtjes :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Benjamin Renon

Ik dacht dat ik vandaag rond 18:00 in Geldop/Nuenen ook een rode Mégane Coupé geparkeerd zag staan in de Huufkes. Had iig een hoge spoiler en andere velgen. Zag het net op het laatste moment. Misschien iemand van hier?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Laurens Klein

afgelopen woensdag zag ik een gele megane 3 RS vlak bij Spijkenisse. Als je vanaf de A15 de brug overkomt reed hij.

Iig een zeer dikke bak

Joey Voormolen

Mijn meisje had die vorig weekend ook gespot in spijkenisse.
Hijzal dus hier im debuurt woonen
Lowered M3C GT

Fubar (Marcel)

Op de ringweg Kooimeer Alkmaar (A9) een grijze cabrio met lexus achterlichten gezien: 74-GL-HB. Volgende keer klem rijden 8)7 :police: en een flyer 'overhandigen' Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Edwin Postma

vanavond gezien bij de politie op je hielen.
een blauwe fase 2 coupe met een grote zak wiet op de achterbank 8)7
Truckertje

Simtoontje (Simone)

gister in kropswolde een rode renault megane coupe en vandaag een blauwe renault megane coupe cabrio gespot in kropswolde:P

Laurens Klein

gisteravond zag ik Koentje staan bij station Prinsenbeek(vlak bij de manege). had daar volgens mij een meetingtje.

cmonsprenger

Zojuist bij omgeving vught, afslag helvoirt andy gespoten, beter bekend als nd-photo;) hoorde mooi uitlaatje dus keek om en zag blauwe coupe met mooie achterlichtjes! Leuk om keer iemand van hier te spotten!

Dennis Postma

Wie o wie stond er met zij blauwe phase 1 coupe achter de bristol in Zwolle? Nette auto zo te zien van uit de trein. Evo spoiler, rs achterbumper.

Joey Voormolen

Vanavond een uur of 9e
Megane rs antraciet grijs kenteken 20ngf2 gespot.
Nog even een sprintje getrokken maar bij ze 3e versnelling liep die goed bij mijn vandaan.
Heb er een foto van maar krijg hem nu niet geupload met de telefoon.
Lowered M3C GT

megcab2000 (Verkocht)


Zondagavond. een meg. coupe met - LF- kenteken en hoge spoiler, A1 thv Bussum.
Lijkt ,dat het die blauwe van Dave was, die nu te koop staat. Hij reed er rustig mee.
Megane is verkocht

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Fubar op 30 april 2011, 10:11:33
Op de ringweg Kooimeer Alkmaar (A9) een grijze cabrio met lexus achterlichten gezien: 74-GL-HB. Volgende keer klem rijden 8)7 :police: en een flyer 'overhandigen' Y

Die zie ik ook regelmatig rijden! Hoe laat was dat,want ik rij daar ook dagelijks rond een uur of 8 sóchtends,en s'middags rond half 7 (zwarte meg2 grand tour,op zwarte steelies en gecleande achterkant)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

DONRozeboom (Mike)

vanmorgen tussen schoorldam en ring alkmaar een rode Meg2 RS.

En verderop bij kooimeer alkmaar stond ik voor een Meg1 Ph2 Station, voor mij stond een Meg2 station, en daarvoor stond een Meg3 station. Grappig gezicht :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier

vanmiddag in doetinchem kwam ik een blauwe coupe 1 phase 2 tegen, met een v-styler achterbumper links rechts uitlaat en sideskirts en andere voorbumper. motorkap is het logo verwijderd en de gaasjes eruit gehaalt, foto's zeggen meer natuurlijk ;)




EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev