Advertenties


Gezien DEEL 17

Gestart door Stefan, 21 januari 2011, 16:48:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Afgelopen zaterdag in Cromvoirt bij de Emte supermarkt rond 17:15 een donkerblauwe Coupe Phase 1 gezien met kentekenplaat: TV-RV34 als ik het goed heb gezien. Zag er redelijk stock uit, wel hele aparte velgen!

[edit]
Hij had een meganeclub.nl sticker erop geplakt zag ik

Nicole

#61
Ik reed vanmiddag tegen 12.15u een aardig stuk achter een zwarte megane coupe phase I aan met kenteken TT-GR-33.
Verder standaard, alleen voorzien van een spoilertje.

Edit: Dat was vanaf Midwolda tot de Zuiderveen in Winschoten
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

ik zag gisteren een megane 1 phase 1 cabrio rijden.
geel, verlaagd, chrome achterlichten, spoilertje, 17". ;)
was rond een uur of 5 in zwolle op de ceintuurbaan ten hoogte van de TNT post en AH. ;)
Truckertje

Jeremy

Vanmiddag rond een uur of 4 een witte Mégane III CC hier in het dorp.. Is voor het eerst dat ik hem in het wild heb gezien.
Toen ik bij de aankoop van mijn bolide de III CC voor het eerst zag bij de dealer vond ik het helemaal niks, maar zo op straat vind ik het best een mooi ding om te zien!

Nicole

Vandaag stond ik rond 11uur op een vriendin te wachten bij het station in Winschoten.
Daar stond een blauwe megane coupe phase II, kenteken 01-DB-DK, en ook reed er een HB de parkeerplaats op, kon alleen het kenteken niet goed zien, hij had wel angeleyes, chrome achterlichten, dak en kofferklep spoiler.

Dit is de coupe, staat er trouwens dagelijks, dus waarschijnlijk iemand die met de trein naar zijn/haar werk gaat.
Had hem er ff naast gezet, was de enige lege plek nog haha!



Ik moet ook maar eens flyers hebben, want weet een aantal coupes te staan hier in de omgeving, in onze woonwijk nog 2, in Winschoten bij mijn ouders nog 1, in het centrum 2, in zuid 1 en zo kan ik wel ff door gaan :P
En dan deze hierboven dagelijks bij het station Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

volgens mij sta je nog verkeerd geparkeerd ook :P op een invalide plek :D

Nicole

haha ja klopt :P was geen andere in de buurt meer :D
en moest ons adres ff geven aan de rijinstructeur van haar, omdat ze volgende keer bij ons huis opgepikt wordt, dus kon ff niet anders haha :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nd-photo.nl

Vandaag op de A59 een zwarte Coupe Phase 1 met kenteken 79-FV-HJ (standaard uitlaat, vleugel en achterlichten), rond 17:15 gespot net voor Den Bosch (ook richting Den Bosch). Ik reed er een stukje achter in mn donkerblauwe Phase 1 en sloeg eerder af.

Edwin Postma

ik heb gisteren met een medewerker van de albert heijn te eibergen staan praten gisteren.
die reed heel toevallig in een donker blauwe megane coupe ph1.
hij had hem net gekocht. met zwarte angel eyes, zwarte lexus lichten,(3 lampjes op een rij) verder slecht gezien. was donker.
heb he natuurlijk doorverwezen. alleen heb ik geen flyers meer.

ook heb ik gisteren een megane phase 2 cabrio gezien in enschede in de kleur geel.
staat ook op marktplaats te koop.
http://link.marktplaats.nl/426029820
Truckertje

Rick Santbergen

Wat staat die cabrio hoog op zijn poten zeg, niet mijn smaak

Edwin Postma

grappig om te zien maar daar heb je dan ook echt alles mee gezegt ;)
Truckertje

Stony (Robert)

Vanochtend op de snelweg bij Sneek rond 8.00 een oranje megane coupe 3 gt gezien!  !-!
70-nxy-..   Misschien iemand van hier? ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Wrecked op  4 maart 2011, 15:53:27
Wat staat die cabrio hoog op zijn poten zeg, niet mijn smaak

Er zit ook duidelijke kleur verschil met die bumpers! Maakt hem ook niet mooier op!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Nicole

Citaat van: ShiftGear op  4 maart 2011, 20:16:06
Er zit ook duidelijke kleur verschil met die bumpers! Maakt hem ook niet mooier op!

Toch wel he? Dacht eerst dat het aan mij lag haha!
Maakt hem inderdaad niet mooier dat kleurverschil en dat hij zo hoog op de poten staat.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Joey Voormolen

Vandaag om half 10 ochtends
JanJolanda gezien in schenkel op de dijk naar beneden.
Mooi de megane cc om hem te zien rijden en uitlaat geluid klinkt ook netjes.
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev